Tips?

Discussion in 'Voeding' started by Yuntje, Oct 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mijn zoontje is nu 12 weken....
    Over het algemeen drinkt hij 140 - 200cc voeding, dat wil nog eens verschillen. Hij krijgt Friso Hypo allergeen.
    Nu is het zo dat hij na elke voeding voldaan is maar toch komt hij nog vaak om de 3 uur, soms zelfs eerder en dan kan ik het niet altijd rekken tot in ieder geval 3 uur later.....

Iemand een tip wat ik hiermee kan doen?

2. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    ik weet niet of je met een rede de allergy care geeft , maar anders eens de hongerige babys proberen ?

3. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    In principe geef ik de hypoallergeen omdat ik lichte allergien heb en er koemelkallergie in de fam voorkomt.....
    maar daarvoor is natuurlijk alleen hypo-allergeen geschikt?

4. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Je kan flesvoeding ook op verzoek geven. Misschien is dit iets voor je?

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Gewoon op verzoek geven... Dan drinkt ie misschien een keer minder, of meer dan op het pak staat. Zelf eet je ook niet elke dag even veel.

Hoef jij een hongerig kindje te entertainen tot het volgende flesje en uiteindelijk komt er ook zo een ritme in.

Als ie echt hongerig is of blijft kan je geloof ik ook los Nutriton / Johannesbroodpitmeel aan de voeding toevoegen maar als je wilt weten hoe dat precies in zijn werk gaat dat moet je even opzoeken of bellen naar het cb of de poederfabriek :D

Share This Page