ik vraag me af tot hoe oud jullie peuter/kleuter in de wandelwagen zat. Teun heeft het nu nog prima naar zijn zin hoor en wil er ook nog niet uit... dus zeg het maar.....
Hugo moet er straks uit, omdat de wandelwagen dan weer omgebouwd wordt voor de baby, maar ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken. Wil er zo'n plankje achter hebben, maar of hij van plan is daar op op te gaan staan... Het is nogal een kleine eigenwijsneus namelijk! Hier dus verplicht uit de wandelwagen met 2 jaar en 5 maanden, maar denk dat we het anders nog lekker even volgehouden hadden. Meneer vindt het prima om gereden te worden
hier waren ze allebei rond de anderhalf dat ze er niet meer in gingen. ik zie hier ook wel eens kindjes van 3 of 4 jaar er nog inzitten (omdat papa en mama dat handig vinden) dat vind ik weer niet kunnen(mits het kind niks mankeerd natuurlijk!)
Ik heb Isabella er wel in als ik de hond uitlaat. Maar als we de stad in gaan mag ze gewoon lopen ( is goed voor ze) Ik denk dat ze met twee jaar wel uit de buggy kan.
hier staat de wandelwagen allang op zolder. buggy word nog wel gebruikt. alleen is het vaak niet Colin die er in zit maar Tristan.... en die is 5, en houdt dus duidelijk niet van een eind lopen.
ja buggy hebben we ook maar daar hangt Teun in zeg maar hij zit lekkerder in de wagen... maar het gesleep van dat ding....
noa is nu bijna 21 maanden en gaat haast niet meer in de buggy, het is gewoon drama als ze erin moet. nou woon ik gelukkig om de hoek bij de winkels vandaan. of ze gaat mee op de fiets en dan verders lopen.
pff nou hier gewoon de kinderwagen nog gelukkig! Erik loopt wel het liefste en dat mag ie dan ook van mij. Maar zonder kinderwagen zou ik niet weten hoe ik de boodschappen mee naar huis krijg hihihi. En in de winkel gaat ie ook in de kinderwagen. Anders dan pakt ie alles wat ie ziet en schiet ie overal naar toe Wij lopen trouwens heeel veel en gaan best veel weg. Dus de kinderwagen en buggy is nog een absolute must. Erik kan echt geen 2 uur lang lopen. En na een half uur lopen zit ie lekker in zijn kinderwagen te genieten van een welverdiende liga en wat drinken.
Ik denk dat ik bij Giovanna voorlopig nog wel aan een buggy vast zit maarja Giovanna is dan ook wel gehandicapt aan 1 been. Ze loopt overigens aardig goed maar valt ook wel vaak.
youame heb ik nog steeds in de buggy als ze teveel loopt krijgt ze kramp in der been (volgens de huisarts groeipijnen) ik heb het vroeger ook heel erg hehad als ik met dice en youame ga wandelen zat ze vaak op de bak van de kinderwagen nu op de klep van de buggygedeelte als ik en mijn vriend gaan wandelen gaat youame in de buggy probeer haar wel zo vaak te laten lopen
Hier wilde mijn zoontje er rond de twee jaar niet meer in. Zelfs als we bijv. naar de dierentuin gingen dan liep hij de hele dag. Sliep wel al in auto voordat we het parkeerterein afwaren. Maar mijn dochter was te lui om te lopen. Mijn man was het met 3 en half zat en heeft toen de buggy op de zolder geschoven want ze wilde altijd dat ding mee als we weg gingen. Dus die hebben we verplicht te lopen, is echt per kind verschillend. Nou benieuwd wat de kleinste ga doen, maar voorlopig zit ze nog prinsheerlijk.
Mijn zoontje wil al maanden liever neit meer in de wagen. Als ik veel boodschappen moet doen neem ik de wagen wel mee, want ik kan niet én boodschappen én moeie peuter dragen. Dus dan zit ie er na een tijdje tegen wil en dank toch in. Straks met de baby hebben we zo'n plankje achterop, ik denk dat hij dat helemaal fantastisch zal vinden.
Jelina wil nu ook niet meer in de wagen/buggy. Wil alleen maar stappe, stappe. Maar als ze dan eenmaal aan't stappe is. Wil ze dat ik haar doe dragen, terwijl oma er met de buggy naastloopt. Maar dan is ze echt niet meer in de wagen te krijgen.
dus eigenlijk kan je zeggen dat de "kids" er met 2 / 2.5 jaar er niet meer inzitten? oeps dat hadden we niet gedacht, we dachten de wagen tot een jaar of 3.5 / 4 te gebruiken
Hier zit Quinton er ook nog in. Vind dat wel zo makkelijk als ik de stad in moet of boodschappen doen. Als we gaan wandelen in het bos dan loopt hij er uiteraard naast. En uiteindelijk ivm moeheid toch wel even in de wagen. Zit eerder met het probleem dat hij er niet meer in gaat passen haha...