hallo allemaal, ik ben net nieuw op deze site en zie allemaal zulke fijne en lieve reacties, dus ik dacht misschien kunnen jullie me helpen! eind november is mijn spiraaltje eruit gehaald omdat het onstoken was... nu mocht ik van de dokter geen voorbehoedsmiddelen gebruiken... op zich niet erg want ik woon samen, ga trouwen en zal heeeeeeel graag een kindje willen! Omdat ik me toch al een tijdje een beetje raar voel..... moe, misselijk , niet kunnen slapen heb ik zojuist een test gedaan (vroege zwangerschapstest) Ik zit 2 dagen voor mijn nod dag en nu was er een heeeeel licht streepje te zien...... ik kan het bijna niet geloven...... wat zouden jullie nu doen? heeft er iemand tips? alvast super bedankt! groetjes
Stiekum een heel klein beetje blij worden, niet te hard van stapel lopen, over twee dagen nog eens testen en als de test uiteindelijk positief is even contact opnemen met je huisarts of een verloskundige. Stoppen met roken en drinken (als je dat nog deed) en verder heel heel geduldig zijn want het is zo moeilijk om nog te wachten totdat je eindelijk bevestiging krijgt ed ondertussen kan je wel al van alles gaan lezen zodat je je een beetje kan voorbereiden op wat er allemaal staat te gebeuren... Ik hoop voor je dat het zo is! groetjes
ohw wat fijn dat je dat zegt..... zo spannend allemaal ik kan ook echt bijna niet wachten! Ik rook en drink gelukkig niet dus dat scheelt..... wat fijn deze site he! Mag je wel leverworst eten en dergelijke?
Hahah zou ik ook wel willen weten, hoe heet deze en waar kun je die kopen? en hoeveel dagen voor je NOD kan je em doen? Thankss
Een streep is een streep en dan denk ik toch dat je zwanger bent! Dus aan de foliumzuur als je dat nog niet was en misschien voor de zekerheid morgen nog even testen? Bij de eerste duurde het lang voordat het streepje kwam en bij de 2e had ik 2 dgn voor mijn NOD een dikke vette streep. Bij allebei anders, maar beide keren ZWANGER! Ik ben benieuwd hoor. Zo te lezen zou je er erg blij mee zijn volgens mij!
Ik zou er enorm blij mee zijn! Ik kan ook echt niet wachten... ik hbe 2 testen gekocht morgen weer testen! foliumzuur..... goed dat je het zegt! Dank je!