ik heb vanmorgen in alle vroegte getest maar ik weet niet of ik dit streepje nou moet rekenen als zwanger of juist niet willen jullie mij helpen????
Ja hoor,ik zie duidelijk een tweede streep. Mijn eerste test was ook licht en werd na een aantal dagen duidelijker. Ik ga je feliciteren meid. GEFELICITEERD Liefs Wendy
ik had getest met dezelfde merk test. En dat vage streepje betekende bij mij: zwanger Dussssssss: gefeliciteerd !!
Duidelijk genoeg hoor!! Gefeliciteerd, kon ookniet anders met zo'n mooie tempkaart Geniet ervan meid!!
Ik ken deze test helemaal niet, maar het lijkt me (afgaande op streep=zwanger) dat je hartstikke zwanger bent! Van harte!!
Gefeliciteerd meid !! Ik zie de tweede streep ook echt staan !! Geniet ervan en op naar het zwanger forum.
Ik wou dat ik zon streep had Van Harte Gefeliciteerd meis kruip maar lekker op die roze/blauwe wolk want die streep is niet te missen liefs liselotje
mirre deze test is van mad care zodat het discreet bezorgt werd en ik niet naar de plaatselijke drogist hoefde
lief dat jullie zo massaal reageren! ben er (toch ) nog een beetje onzeker over en neem ook pas een banner als ik over twee dagen nog eens getest heb. maar wat jullie zeggen zit ook wel ergens in mijn hoofd ik dacht het maar durf het niet te hopen denk ik