tips?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie17, 26 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat wilde ik ook weten maar wilde het niet schrijven omdat ik dacht dat zal wel weer "verkeerd"worden opgevat.

kan me er niets bij voorstellen dat je op je 13e-14e moeder wordt.en of dat bewust is gegaan of "ongelukje".?

wat tips betreft. meestal heb je tussen de 11 en 16 dgn voor je nieuwe menstruatie je eisprong, in jouw geval zie ik dat je best wel een "regelmatige"eisprong hebt dus je zou kunnen kiezen om te beginnen met temperaturen.vanaf je menstruatie beginnen te temperaturen, 'smorgens voor je opstaat (anders heeft het geen zin).

of ovulatietesten gebruiken.meestal heb je er 4-5 nodig per maand om te zien wanneer je eisprong eraan komt, een ovulatietest meet het lh gehalte in je lichaam die vooraf gaat aan je eisprong (gemiddeld 1-2 dgn voor je eisprong).2e optie kost geld, 1e optie gratis en voor niets.net zoals dit advies. ;)

2. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    he dames heb wel ergens gelezen dat als je nog vrij jong bent je cyclus erg onregelmatig kan zijn .(?).geen idee eigenlijk succes

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hee mammie,

Nou ik vind het eigenlijk wel goed van je dat je al zo volwassen bent om voor een kleine te zorgen. Ik ken genoeg meiden van jou leeftijd die daar totaal niet aan toe zijn. Mijn zus was ook 16, dus begrijp je wel een beetje. Je hebt nu wel het voordeel dat je straks met je kinderen kan gaan stappen :D ;)
    Maar nu heb ik een vraagje was je eerste kindje gepland?

Liefs,
    Duveldraakje

4. mammie17

mammie17 Niet meer actief

hallo hallo

even voor de duidelijkheid allemaal. ben 16 jaar was 14 toen ik zwanger raakte en 15 toen ik beviel. het kindje was niet gepland maar wel heel erg welkom. ik ben idd al bijna een jaar bezig maar begin nu aan me ronde 2 sinds ik hier op dit forum ben.

het was allemaal aardig zwaar ja zon kindje op die leeftijd. moest naar school wilde werken en natuurlijk mijn vrienden. gelukkig heeft paps mij heel goed geholpen en heeft mijn moeder mij ook heel goed opgevangen. we zijn nu gelukkig met zijn drietjes en zouden er dolgraag nog zon kleintje bij willen hebben.

groetjes

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zou dan gewoon aanhouden dat je een jaar bezig bent, hier komt zeker verwarring door.

6. mammie17

oke sorry dat was niet de bedoeling :D

ik zal het meteen even veranderen in ronde 10. dat is m ongeveer wel

oke?

groetjes ;)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi anders krijg je echt 20 keer dezelfde vraag, daar zit je ook niet op te wachten toch?

8. mammie17

nee idd maar snap het wel;) was ook niet echt slim maar het is al verandert;)

groetjes

Deel Deze Pagina