Heb gisteren voor het eerst een mirena laten plaatsen. Nu heb ik buikpijn, wat normaal is, maar ben ook duizelig en misselijk. Nou zou dat kunnen komen door mijn bloedarmoede maar wil graag jullie ervaringen hiermee horen... thanx Lonneke
Hoi Ik heb 18 dec. een mirena gekregen. En idd. de eerste week buikpijn. Maar volgens mij was ik niet misselijk en duizelig, maar dit zou bij jou ook heel goed door je bloedarmoede kunnen komen. Ik heb een kleine 2 maanden wel heel onregelmatig gevloeid, de ene x meer dan de andere x. Na die 2 maanden heb ik helemaal niet meer gevloeid. Heel af en toe heb ik nu wel een beetje buikkramp, alsof je ongesteld moet worden, maar dat stelt eigenlijk niets voor. Tot nu toe ben ik heel tevreden. Het kan best even duren voor je lichaam er aan gewend is. Bij de een gaat dit beter als bij de ander. Volgens mijn huisarts kon dit soms wel een jaar duren en moest ik het wel een goede kans geven.
Hi thanx voor de reactie, waarschijnlijk komt het door de pillen van de bloedarmoede, ik werd misselijk nadat ik die pil had genomen en het is inmiddels weer een stuk minder. Wel heb ik heel de dag al zeurderige hoofdpijn, wat ben ik toch een miepert he! en dat op mn eerste werkdag! hahah!