tips????

Discussion in 'De bevalling' started by rania, Jul 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zwanger van mijn 3de kindje en heb er een van 7 en een van 5 rondlopen, daarnaast heb ik een depressieve man die onder behandeling is, ik heb het de hele zwangerschap alleen moeten doen , en zit er nu heleeeeeeeemaaaaaaaaaaal doorheen

van mijn verloskundige heb ik een verwijzing gehad voor de gyn ivm vervroegd inleiden,

hoe lrijg ik hem /haar zover dat ie me serieus neemt en helpt?????

2. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Zeggen wat je voelt en denkt!! Als je het gevoel hebt dat de gyn je niet begrijpt maak je het desnoods wat dramatischer.
    Ik hoop voor je dat ze je gaan helpen! Sterkte!

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    En als deze je niet serieus neemt, gewoon een andere zoeken die dat wel doet. Sterkte met alles.

4. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

dank je!! oh maar dat mag gewoon een andere arts vragen??

5. MC lover

MC lover Actief lid

Aug 16, 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Je mag altijd een andere arts vragen! Ik begrijp trouwens heel goed dat je er helemaal doorheen zit. Hoop dat je de kleine snel in je armen hebt en genoeg steun krijgt na de bevalling!

6. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

jah ben helemaal gesloopt overdag heb ik mijn handen vol aan kids huis etc en tegen de tijd dat ik eindelijk in bed mag beginnen de harde buiken en slapeloosheid, heb op dit moment liever een hel van een bevalling dan nog een paar weken door lopen hoop zo dat ik morgen begrepen word en zo snel mogelijk ingeleid word:(

7. MC lover

MC lover Actief lid

Aug 16, 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Laat je even horen hoe het gegaan is? Ik ben benieuwd, denk aan je.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vind de eerste dagen / weken na de bevalling zwaarder dan zwanger zijn... dus zou persoonlijk nooit kiezen voor inleiden als daar geen fysieke reden voor is. Ik hoop dat je geholpen kan worden maar denk nog even na hoe het is al je kindje er eenmaal is!

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Voor mij waren de eerste weken een verademing.... Eigenlijk meteen na de bevalling voelde ik me 100x beter dan ervoor.

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is!

10. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb morgen een afspraak met de gyn misschien dat de verwijzing van de verloskundige al genoeg is?? oh ik hoop het zo als ik nog een paar weken door moet ben ik bang dat ze me moeten wegdragen, ben gesloopt man heeft vandaag weer een rotdag tot half 6!!!!!! in de middag op bed gelegen..

Share This Page