Hoi meiden, Mijn dochter is met 39 weken precies met een geplande keizersnee geboren. Nu ben ik zwanger van de 2e en deze uk ligt goed (dochter lag in stuit) dus kan ik vaginaal bevallen. Ik vraag me alleen écht af (in hoeverre je dat kan weten) wanneer dez uk zich gaat aankondigen. Vaak hoor je dat je wel dezelfde zwangerschapsduur hebt bij beide kindjes, maarja omdat mijn dochter gepland is weet ik dus niet wanneer ze uit zichzelf gekomen zou zijn. Ik ben zelf bang overtijd, want ze zat nog helemaal onder het smeer en de placenta was nog niet aan het aftakelen om het maar zo te zeggen. maar wanneer diende jullie kindjes zich aan n a een eerdere geplande ks te hebben gehad? groetjes mutsie
Ik lees even mee, ik zit in dezelfde situatie als jij. Louise lag dwars en is gehaald met 40+1 omdat ze er pas met 39+5 achter kwamen. Ik hoop echt dat deze jongen eerder dan later zal komen
ik heb de ks gehad met 30.1 week (spoedks ivm pre-eclampsie/HELLP) tweede bevalling kwam begon met 38,4 weken (placenta was niet meer oke, maar ze kwam toch helemaal zelf)