Zelfs geen Liga waar ze altijd zo gek op was!!!!!! De eerste week had ik zo iets van oke, nee is nee dus dan haal ik het weg. Maar nu na 3 weken maak ik me wel een beetje zorgen. S' morgens een bordje pap van ongeveer 200ml halfvolle melk. Tussendoor fruit, 1 soms 2 stuks.dan begint het dus: Geen brood, misschien 2 hapjes Melk, 50 ml hooguit. Na het middagslaapje een paar slokken Roosvice. Normaal 1/2 liga, maar nu dus niet meer. Avond eten hoef ik nieteens aan te beginnen! na 1 hap is het klaar. Toetje idem.... Ze doet gewoon haar mond niet open en gaat huilen als ik al aanstalte maak om een hapje te geven. Zelf eten wil ze ook niet.... Iemand tips? Met 14 mnd was ze 78cm en 9,4kg xxxxx
Heeft ze toevallig last van tandjes die aan het doorkomen zijn? Of wil ze alleen nog maar zelf eten, en niet meer gevoerd worden door mama of papa?
zoonlief is hier bijna 18 maand, en hij eet ook echt bijna niets meer, 2 happen en daar is het mee gedaan, schijnt erbij te horen, rond deze leeftijd, nou we zullen het zien.... denk dat als hij echt honger heeft hij wel zal eten... (toch ??)
Zou denken: hoort bij de leeftijd. Even proberen enzo. Geen strijd van maken (eten moet leuk blijven), maar wel elke keer wat voorschotelen op de vaste momenten. Eet ze niets, dan even niet. Komt denk ik wel weer. Succes!
Ilana had ook zo´n gigantische eetdip op die leeftijd. Ik maakte me echt zorgen of ze wel genoeg binnen kreeg. Drinken deed ze gelukkig voldoende. Nu eet ze weer beter, gelukkig.
Hier een jongeman van bijna 21 maanden & die eet 2 boterhammetjes per dag en that's it... geen fruit, geen groente, geen aardappels, geen vlees NIKS...