Vandaag ben ik precies 7 weken en 6 dagen zwanger. De vorige keer ging het op deze dag mis... Herinner me het als de dag van gister.. Vind het een hele enge dag vandaag en blijf dus ook lekker thuis... Kunnen jullie me een beetje opbeuren.... Thanx
Hee Tanja, komt allemaal vast wel goed, hoor! Maak je niet te druk. Wat de vorige keer mis is gegaan, hoeft vandaag niet te gebeuren, hoor. Ga maar lekker je bed in, en kijk een leuke film, lekkere hapjes erbij en maak er een leuke dag van!
Veel sterkte, maar realiseer je dat dit een andere zwangerschap is. Ga iets leuks doen, dan is deze dag zo voorbij!
Tanja, ik begrijp dat het moeilijk is voor je vandaag. Focus vooral op je gevoel nu, het verleden is geweest en hoeft zich niet te herhalen. Vertroetel jezelf vandaag maar eens extra goed, doe het rustig aan en doe de dingen waar jij van kunt genieten. Dan zal ook deze dag weer voorbij gaan en morgen ziet het er vast weer heel anders uit voor je, durf je weer volledig te vertrouwen op deze zwangerschap. Veel liefs!
hoi tanja....ik had het zelfde vorige week zondag tot donderdag........(het duurde bij mij ff voordat mijn mk op gang kwam zeg maar)heb dus 4 dagen in spanning gezeten......maar bij mij is het gelukkig goed gegaan....maar ik begrijp je heel goed.probeer er niet teveel aan te denken...... groetjes tamara
Heel veel sterkte vandaag meid! De kans is natuurlijk heel klein dat het ook dit keer op deze dag mis zou gaan. We gaan er gewoon lekker vanuit dat het deze keer perfect zal gaan. Ik hoop dat je snel door die eerste drie maanden heen komt, daarna wordt het allemaal een stuk beter gelukkig