Tips?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bloem19, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Haha, zo zo! Moet je dan voor een jongetje het tegenovergestelde doen? :p

2. celleke

celleke Lid

Aug 29, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee bloem
    ik zou niet weten of je dan het tegenovergestelde moest doen hihihi vond het wel grappig denk laat het ff weten!
    ff ik moet bijna ongi worden echt spannend mijn man zei gister dat mijn borsten groter waren ... voel me soms ook niet lekker... lijkt op misselijk... ik hou maar in mijn koppie dat het een heeeele kleine kans is dat het in 1 keer raak is maar ja je weet maar nooit dus wel spannend ... wie weet...

hoe is het bij jou ?? ontpillingsverschijnselen??

liefs celleke

3. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Owh echt? Wat super spannend zeg! Wanneer kan je testen?
    Inderdaad een erg leik stukje om te lezen :)
    Ik ben sinds maandag officieel gestopt, haha. Dus ik merk er nog niks van. Het bewust de pil niet meer slikken is wel heel gek! Zo spannend gewoon..
    Ik hoop dat het voor jullie raak is! Idd wel goed in je achterhoofd houden dat de kans groot is dat het nog niet zo ver is. Kan natuurlijk ook met het ontpillen te maken. Dan houd je lichaam je zo voor de gek, hoor ik veel om mij heen. Maar hopen dat het bij jou niet zo is! Succes! Houd je me op de hoogte?

4. celleke

celleke Lid

Aug 29, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    over een weekje kan ik testen geloof ik maar ik had al heel snel ontpillingsverschijnselen.. en ik had dat ook hoor ... ineens hoef je geen pil meer en het is echt zo super spannend ik ben nu bijna mijn 1e mnd voorbij en het word wel minder spannend alleen nu ik moet wachten tot ik ongi word loopt de spanning weer een beetje op... hopen dat de ontwenningsverschijnselen bij jou mee vallen...ff is echt niet tof....

liefs cella

5. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ja, dat hoop ik ook! Tot nu toe nog nergens last van gelukkig, hopen dat het zo blijft. Spannend dat je volgende week mag testen! Och, ik wou dat het al zover was voor mij hahaha

6. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Celleke, heb je ook 'zwangerschapsverschijnselen' of het gevoel dat het raak is. Of juist helemaal niet...

Liefs

7. fruitig

fruitig Actief lid

Sep 15, 2011
    139
    0
    0
    Hoooi,

Ik slik volgende week donderdag mijn laatste pil, na 14 jaar.
    Veel tips kan ik dus nog niet geven, wel leerzaam om die van jullie te lezen.:)

8. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Hee fruitig,
    Gek he, om na al die jaren te stoppen he? Ik ben sinds mn 16e aan de pil, dus 7 jaar geslikt. Zo vreemd om em dan ineens bewust niet meer in te nemen..

Ik ben nu sinds maandag gestopt en heb sinds gisteren een soort van 'menstruatiepijn' in mijn onderbuik/ onder mn navel. Herkent iemand dit ook als een ontpillingsverschijnsel?

9. celleke

celleke Lid

Aug 29, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee.. bloem

het is moeilijk te zeggen of ik zwangerschaps verschijnselen heb of dat het ontpillingsverschijnselen heb... ze lijken zo veel op elkaar... de krampjes onder in mijn buik... gevoelige borsten en tegen misselijk aan lopen.... zijn voor beide de symtomen dus dat maakt het extra moeilijk om ze uit elkaar te houden en tja ,... heb geen idee wat ik zou moeten voelen als ik wel zwanger zou zijn dus ff afwachten nog.....

en ik had ook gekke krampjes in mijn buik vrij kort na het stoppen met ac dus nam aan dat het bij ontpillen hoorde ;)

en fruitig veel succes en plezier in deze spannende tijd... is het je 1e wondertje???

10. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ja, ik denk dat ik ook al wat ontpillingsverschijnselen heb. Ik werd vanochtend misselijk wakker. Hopen dat er niet nog meer verschijnselen komen, haha. Maar ik bereid me voor op het ergste...

11. celleke

celleke Lid

Aug 29, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee bloem..

hier zijn nog geen sporen om ongi te worden dus ja dacht gister nadat ik een beetje buikpijn kreeg dat het door zou zetten maar de hele dag al niks.... en ik duim voor je dat de ontpillingsverschijnselen niet erger worden..... bij mij duurde het ongeveer 2 weekjes en toen werd het minder succes meissie!!

liefs cella

12. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Spannend Celleke! Hoe is het nu?
    Ik zit nu in mijn vruchtbare daagjes, dus dan weet je het wel (HAHA) :D
    Het ontpillen valt mij tot nu toe wel mee. Toch merk ik wel dat ik niet helemaal mijzelf ben..

13. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Als het goed is, heb ik vandaag mijn eisprong gehad! Tenminste.. ik had vandaag erg last van pijn in mijn onderbuik (andere dagen nergens last van) en heb ook wat bruinverlies gehad. Is het wel mogelijk? Zo snel na het stoppen met de pil? Dan zou het helemaal gelijk lopen met mn banner :O
    Of kan dit een ontpillingsverschijnsel zijn? Ik heb verder helemaal geen last van het ontpillen....

14. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Iemand een idee? :)

15. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Afgelopen donderdag heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad en als alles klopt, heb ik morgen mijn innesteling. Gisteren had ik na de seks wat (sorry voor de details) slijmerig, roze verlies. Vanochtend was het wat donkerder gekleurd. Weet iemand wat dit kan zijn/betekenen? i

Share This Page