Hallo lady's Het is nog wat vroeg maar we (ik hihi) ben al bezig met wat namen. Bij onze zoon kwamen we er niet uit en hebben we de naam pas besloten nadat mijn vliezen al gebroken waren Hahaha. Vandaar dat ik er nu al mee bezig ben. Onze zoon hebben we de naam Moreno gegeven en ben dus nu opzoek naar jongens en meisjes namen die erbij passen. Zelf had ik voor een jongen al Nando in gedachte. Maar meer namen zijn zeker welkom! Liefs Melanie
Moreno & Silvain Moreno & Jairo Moreno & Fender Moreno & Deon Moreno & Reave Moreno & Leroy Moreno & Jazz Moreno & Lilli Moreno & Jules Moreno & Romee (klinkt lekker!) Moreno & Skye Moreno & Jill Moreno & Jinthe Moreno & Imare Moreno & Sally Moreno & Hanna Moreno & Babs
Ik vindt Nando ook mooi, maar geloof dat we hier de enigen zijn?! hihi Had ik ook al een keer in een topic gezet..
Uiteindelijk gaat het erom wat JEZELF leuk vind! Sommige namen wat ik tegen kom hier vind ik ook echt afschuwelijk! Hahaha. Ik had eerst Dylano of Diego (voor mijn eerste) maar die namen hoor je nu ook overal!! mijn man vond quint mooi,die vind ik echt verschrikkelijk! Ik zou Moreno hebben geheten als ik een jongen was,dus vond ik erg bijzonder! Als kleine meid verzon ik de naam Melody voor een meisje. En nu hoor je het steeds vaker,maar dat vind ik dan weer raar omdat ik melanie heet!!