Wat vinden jullie van Silven en Selmer? We zijn nog steeds op zoek.. Of een variant op Vince/Vinn/finn? Zoiets vinden we ook mooi maar past nu niet mooi bij de achternaam! Een twee lettergreep zoals Vincent zal wel weer passen.. Nog maar 5 weken te gaan..help!? hihi
Ik ben niet zo goed in namen verzinnen, dus ik heb geen suggesties voor je. Maar Silven vind ik echt geen mooie naam, sorry...
Ik vind Silven of Silvan wel leuk! Selmer totaal niet, een soort misvormd Jelmer. Silvian vind ik ook leuk. Andere ideetjes misschien: Daven / Daeven / Dayven / Deven, Elmer, Ferren / Ferran, Galvin, Gavin, Gilven, Irven / Irvin, Iven, Kaven, Kayven, Kelven, Marvin / Marven, Niven, Nolan, Raven, Selian, Selvin / Selwin, Silas (sie-las) / Sylas (sai-las), Silian, Silias / Sylias, Silmar, Silvander, Silver / Silvar, Silvijn / Selvijn. Een variant op Vince/Vinn/Finn, ehm... Finley ('fin'lie') Finne / Vinne Finnen / Finnin Finnian / Finian Vinci Vinny Verder dan dit kom ik niet
Silven vind ik leuk, Silvan ook. Selmer niet, lijkt inderdaad Jelmer te moeten zijn, maar is het niet...
Silven niks, wel leuk: Silvan, Silvijn, Silas ! En wat betreft de Vince etc variant: how about Vico?? Net iets verder ervanaf, maar ik vind het zelf een erg mooie naam
Ik vind Silven ook niet mooi maar de namen Silvan,silvijn vind ik wel weer mooi. Selmer? sorry maar dat vind ik echt niet mooi. oei een variatie op Vince-----MOEILIJK en ik kan je daar ook niet aan helpen maar wat vind je van de naam ferenc?