weet iemand welke standjes het beste zijn om zwanger te worden? ze zeggen wel eens dat: als je klaar bent je op je rug moet gaan liggen met een kussen onder je billen zodat het "zaad" er niet uit loop. ik vraag me trouwens af of dit wel waar is en zinvol. liefs kikkert
Ik denk dat de belangrijkste tip is om er gewoon van te genieten en te klussen als je er zin in hebt! Ik geloof niet dat het zoveel uitmaakt welke standjes je gebruikt! Groetjes Jelske
idd wat jelske zegt gewoon genieten en het maakt niet uit welk standje heb ook weleens op zijn hondjes gehoord omdat het dan wel verder erin gespoten word maar of dat echt werkt..... succes meid
ik moet alleen nog even wachten met klussen want op dit moment zijn de duiveltjes er nog. ben blij als die weer weg zijn. liefs kikkert
Ik heb weleens begrepen dat op zijn hondjes zeg maar, hihi! Een van de aanraders is! Hierbij kom je het dichtste bij de baarmoeder!? Maar of het ook echt zo is? geen idee!
uuuuhhh wij hebben het op zijn hondjes gedaan in me vruchtbaarste periode maar wat ik wel erg gek vond is dat er bij mij niks uitliep nadat me vriendje klaar was. normaal wel als we het op de standaard manier doen zeg maar. maar we w8ten wel af wat er over een aantal dagen gebeurd. maar ik zelf geloof er ook niet zo in hoor dat bepaalde standjes beter zijn. gr patricia
De goede zwemmertjes die komen er toch wel hoor, welk standje je ook gebruikt. Ik merk trouwens ook in mijn vruchtbare periode dat de zwemmertjes minder terug eruit komen, alsof het meer wordt opgenomen... groetjes Jelske
beste standje is daar waar jij je het lekkerste bij voelt en het meest opgewonden van wordt.... hoe kun je opgewonden zijn terwijl je bezig bent als je denkt "zou dit een goed standje zijn" beste is als je zelf ook opgewonden bent dus geen rare ideën over standjes e.d. gewoon genieten van het vrijen dat is het beste...