Hoi allemaal, Ik zit met een paar vraagjes.. Ik heb 1 augustus 2012 mijn spiraal laten verwijderen, de 30ste van augustus 2012 heb ik weer mijn eerste menstruatie gehad na het verwijderen (toen ik de spiraal nog had werd ik niet tot nauwelijks ongesteld). Nu hebben we dag 11 van mijn cyclus voor het laatst gemeenschap gehad. We willen er namelijk geen MOETEN van maken .. Is dit te vroeg voor een eventuele zwangerschap?? Had vanmiddag een klein slijmpropje met afvegen zeg maar (haha lekker smakelijk allemaal.) Iemand enig idee wat dat is? Nou een paar vraagjes dus, Oh ja en afgelopen zondag heb ik steken in mijn buik gevoeld en erge rugpijn na die pijnscheut heb ik tot nu aan toe lichte menstruatiekrampjes de hele dag door. Ik twijfel of dat te maken heeft met mijn hormoonhuishouding na de spiraal of met een eventuele eiersrpong?? Hoop dat iemand mij kan helpen met al mijn vragen, alvast bedankt x Charlin
Het is een beetje afhankelijk op welke dag je je eisprong hebt. Als je normaal op dag 14 je eisprong zou hebben en je hebt nu op dag 11 'geklust' zoals je dat zegt dan zou je eventueel deze maand kan hebben op een zwangerschap. Ligt eraan hoe lang de zaadjes het overleefd hebben. Als ik het goed begrijp ben je nu op dag 14. De 'klachten' die je omschrijft (slijmprop/ rugklachten) kunnen tekenen van je eisprong zijn. Een teken van een zwangerschap lijkt mij echt uitgesloten. Misschien vnv nog even 'klussen' als je eisprong nog niet geweest is dan zwemmen er mooi nog wat extra zaadjes er achteraan Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Misschien dat iemand anders nog aanvullingen heeft
hoi bloem, wat super fijn zo'n snelle reactie!! ja? zou het dan de eiersprong zijn geweest? maar als wij dus dag 11 'geklust' hebben is er wel een kans.. ik heb wel zo'n test gedaan 'bereken je eiersprong' daar kwam uit dat ik de 12e me eiersprong zou hebben gehad. Maar goed wat je daar nou van moet geloven. Heb jij enig idee wanneer ik een eventuele test zou kunnen doen? En ben jij ook bezig voor een kindje?? leuk om ervaringen te delen zeg!
Oh ja en ben ook veel slijm aan het verliezen gewoon helder doorzichtig slijm.. Af en toe is het net of ik in me broek plas haha!
Ik reageer morgen even wat uitgebreider maar dat doorschijnende slijm is het teken dat je rond je Eisprong zit. Dus vnv weer tegen elkaar aan Google maar eens hoe herken je Eisprong. Ik heb zelf het onderwerp baarmoederslijmvlies te dun er vandaag op gezet. Dan weet je mijn verhaal ook.
hoi bloem, heb inderdaad nog even op google gekeken vind er best veel info over.. ik heb gisteren een positieve ovulatie test gehad dat was ik vergeten te vertellen.. eergisteren heb ik niet getest die dagen ervoor wel en toen was de test streep lichter als de controle streep gisteren en vandaag was de test streep nog donkerder dan de controlestreep dus neem aan dat ik dan me eiersprong heb gehad of moet de eiersprong dan nog komen?? we hebben gisteren avond 'geklust' volgens je advies haha!! is het nou ook nog nodig om vanavond te klussen?? zaadjes blijven tot 3 dagen in leven toch? heb ook jou verhaal gelezen rot voor je zeg!! Mijn eerste zwangerschap van onze lieve dochter was het de eerste ronde gelijk raak. Dus ben benieuwd hoe het nu gaat.. jij inmiddels al wat goed nieuws?? ik heb nog steeds last van pijn onder in me buik en in me rug blijft aanhouden.. Weet dat je toch echt pas zeker bent als je een test hebt gedaan maar ow wat is wachten moeilijk...
Ik heb rond mijn eisprong altijd last van lage rug en buikpijn. Ik zou even goed je gebruiksaanwijzing lezen van je ovulatie test daar staat precies in. Ik heb zelf van sensitest. Op hun site staat ook een uitgebreide gebruiksaanwijzing. Maar dat is een tijd geleden dat ik ze gebruikt heb omdat ik eigenlijk altijd regelmatige cyclus heb. Ik heb ook de zwangerschap testen van hun. Zijn niet duur. Zaadjes gaan idd een paar dagen mee. Tenminste als het kwaliteit normaal is. Meeste adviseren om, om de dag te vrijen. Maar ach je zit nu rond de eisprong. Het zal geen kwaad kunnen. Ik ben gisteren met tarwekiemolie tabletten begonnen en granaatappelsap. Het probleem bij mij heb je gelezen. Ik had do een een laagje van 2,8 en vandaag 3,6mm. Eitje was 1.7 zit op dag 15. Dus gaat ook vandaag of morgen springen. Maar het vliesje blijft op dit moment dus te dun voor innesteling. Ze vertelde wel dat ondanks het dun is de laagjes mooi opgebouwd zijn. Je hebt dus de eerste keer geluk gehad meteen raak! Hopelijk is het nu ook meteen raak!
oh dat is dan goed nieuws toch dat het nu dikker is geworden.. hoop voor je dat je dan snel een positieve test in handen hebt! Ja ik ben ook benieuwd of het deze keer in 1 keer raak is zou wel fijn zijn! maarja we zien het wel het heeft geen haast ben pas 24 dus tijd genoeg! ga volgende week wel een testje halen en laat ik je het zeker weten! heb vandaag weer 1 lijntje bij de ovulatie test gehad ik heb ze van clearblue en heb ook geen last meer van buikpijn en rugpijn dus het is echt van de eiersprong geweest.. vanaf nu afwachten!! spannenddddd......
Het 3,6mm is echt nog veel te dun. Het moet dus nog wel flink aangroeien. Deze ronde denk ik dus niks. Voor mij is het al winst al het morgen weer een beetje gegroeid is. Volgens mij is 6mm toch wel echt het minimale. En dat heb ik bij de echo's nog nooit gehad. Ik duim voor je mee!!
Ik ben nu bijna 4 maanden spiraal vrij, en ik bouw op het moment veel te weinig slijmvlies op voor een eventuele nesteling, ik word ook nauwlijks ongesteld.. Nouja meer dan met spiraal maar nog steeds te weinig! Succes! x
hoi allemaal ik ben nieuw hier en wil graag met jou verhaal mee lezen als je het goed vind? ik heb 9 augustus mijn spiraal laten verwijderen en ik werd 12 augustus voor het eerst ongi we gelijk 6 dagen heftig! nu zit ik vanaf de 15 in mijn 2de ongi ik ben erg benieuwd hoe het allemaal bij jou verloopt! dus ik lees met je mee als je dat goed vind groetjes