Wanneer precies eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnesaeltje, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnesaeltje

18 okt 2015
    9
    1
    0
    Hallo allemaal,
    Gisteren had ik pijnlijke steken linksonder in mijn buik, rekbaar slijmverlies en mijn baarmoedermond stond open. Duidelijke tekens dat ik aan het ovuleren ben, maar wanneer springt mijn eitje dan precies? Was dat gisteren of de dagen nadien? Tijdens mijn vorige cyclussen waren die symptomen redelijk verspreid. Misschien deze keer een 'goeie' eisprong met dat ik een weekje vakantie gehad heb :)?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat kun je niet zeggen. Dergelijke symptomen kun je voor, tijdens en na je eisprong hebben. Als je een marge van twee dagen neemt, zul je redelijk goed zitten. Anders de volgende keer ovulatietesten doen, zodat je de symptomen en de testen kunt vergelijken? Succes!

3. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Misschien moet je ovulatietesten gaan gebruiken. Die geven wel een lh piek aan. En als je die ontdekt hebt springt het binnen 24-36 uur.

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ik lees vaak dat vrouwen het groeien van de follikels voelen, het rekbare slijm is bij mij meestal enkele dagen voor de eisprong. Als ik dan puur naar mezelf kijk, zou ik zeggen dat je eisprong vandaag of morgen is. Echter kan dat natuurlijk afwijken, logischerwijs. Maar dacht, post het toch even zodat je een indicatie hebt :)

Ovulatie testen vond en vind ik toch ook altijd een giswerkje, en ik vind de temperatuur methode wel fijner. Ook al weet je het dan pas achteraf. Dan had ik wel definitief bevestiging dat mijn ei gesprongen was en geen gegis meer.

Succes!

Deel Deze Pagina