Hallo meiden. Ik zit met een klein probleempje. Nou ja, het is in mijn hoofd al een groter probleem aan het worden... Ik zou eigelijk volgens zo'n internet-test aankomende woe/dond mijn eisprong hebben. Nu heb ik sinds zondag bruine afscheiding en vanochtend was het zelfs erg slijmerig... Nu heb ik met assistente vd dokter en dokter zelf gebeld, maar die zei dat er niet zoveel aan de hand was. Gewoon de komende maanden even afwachten of ik nog een keer zoiets heb/krijg. Maar toch zit het me niet lekker. Ik heb last van vage klachtjes. Kleine steken in de buik/maag, ben ook wat gevoeliger dan normaal, heb het gevoel dat ik zo in huilen uit kan barsten... Nu vroeg ik me af of iemand zich in mijn verhaal herkent. Zo ja, wat is er bij jullie gebeurd. Ik weet dat ik het verhaal van de dokter moet geloven en dat print ik mezelf ook wel in, maar het is zo vervelend allemaal. Ik ben dus 3 maanden gestopt met de pil en heb elke maand nog een gewone cyclus van 28 dagen gehad. Daar was dus niets mis mee. Alleen nu zit ik met dit probleempje... Hoop dat jullie me kunnen helpen. Liefs Jen
Ik denk dat je dit alles voelt omdat je iesprong eraan komt, dan hebben de meeste meer afscheiding dan normaal. Gebruik anders even de zoekfunctie op afscheiding
Hoi, hoi, die bruine afscheiding is bij mij ook bekend alleen is het biju mij altijd zo dat er een ongi zit aan te komen. Tenminste de keren dat ik dat had was dat zo. Het is allemal zo nieuwe en uitzoeken. Kan me voorstellen dat het lastig is niet te weten waar je aan toe bent. Vel succes. Liefs, Iris.
Die bruine afscheiding is opzich wel vreemd zo halverwege je cyclus...maar opzich zou ik denken dat je je eisprong bijna hebt..meestal heb je dan meer last van slijm en felle steken in je onderbuik. Voor de zekerheid maar klussen!
Ben er ook niet zo zeker van.. Heb dit normaal gesproken nooit... Maar nu is het al wat minder of eigelijk weg. Zou vandaag of morgen m'n eitje nog springen? We zullen t zien. Zijn beide een beetje grieperig, dus denk niet dat t klussen wordt... :S Lief
Het kan ook zijn dat je lichaam nog een beetje aan 't rommelen is omdat je nog niet zo lang geleden met de pil gestopt bent.
Ik had gister ook veel slijm + roze afscheiding. Is blijkbaar mijn eisprong geweest, dagje eerder dan banner! Dat kan het bij jou natuurlijk ook zijn geweest! Veel succes
Dat is waar... We hebben daarom gister nog maar s ff geklust. Kijken wat er straks gebeurt. Ik ben dan ook wel erg nieuwsgierig eigelijk of en wanneer ik dan ongi word. Wie weet... Mijn tepels zijn ook zo enorm gevoelig... Pff.. Kan er haast niet naar wijzen en het voelt al aan als AU.. Hou jullie natuurlijk op de hoogte.. Liefs Jen