Hallo meiden, Ik ben ong. 6 weken zwanger. Gaat aardig tot nu toe, alleen heb ik totaal geen eetlust. Ik dwing mezelf om kleine porties over de hele dag te eten en veel te drinken. Maar heeft iemand misschien nog meer tips? bedankt alvast!
komt vast goed met je eetlust hoor meis! de beeb neemt toch wat ie nodig heeft he! zorg er in ieder geval voor dat je dagelijks 1000 mg vitamine C time-released neemt, en zwangerschapsvitaminen! je zult zien dat je vanaf week 14 ongeveer steeds meer trek krijgt! grtz, bren & beeb!
Is goed hoor dat je zo nu en dan toch probeert wat te eten..nix mis mee..blijf wel goed drinken en idd je zwangerschaps vitamines tot je nemen. Je eetlust komt vanzelf weer terug!
bedankt meiden. Die vitaminen en Foliumzuur neem ik ook trouw in elke dag Is alleen zo vervelend dat je zo weinig kunt eten!
Ik eet alleen maar brood, als ik vreselijke 'honger' heb en ik eet 1 boterham... zit ik weer helemaal vol. Echt vreselijk, vorige week hadden we een etentje, pfff probeer dan maar wat weg te werken en niemand weet nog dat we zwanger zijn, dus je wil ook niet helemaal niks eten. Had de broodjes etc vooraf al redelijk laten staan, dus heb nog wel wat weg gekregen 8) O sorry je vroeg tips. Brinta, of fruitontbijt of gewoon stukken fruit. Probeer wat rauwkost te eten en zoals al gezegd is, je baby pakt echt wel wat i nodig heeft
Dank je wel! Fruitontbijt, zit daar wel voldoende in? Ik krijg wel 's ochtends een bruine boterham weg met appelstroop met moeite... en die drankjes van knorr vie, is dat ook goed?
Knorr Vie is ook gezond, maar fruitontbijt zitten ook vezels in! En aangezien je darmen tijdens zwangerschap waarschijnlijk wel wat hulp kunnen gebruiken...