Niet te geloven, ik ben zó moe, ik kan de hele dag wel slapen! Eerst heb ik 2 weken ontzettend last van mijn darmen gehad, maar dit is nu gelukkig voorbij, maar die moeheid...ik kan de hele dag slapen. In het weekend is dit niet zo'n probleem (alleen niet leuk voor mijn vriend) maar doordeweeks is dit echt balen met mijn werk. Ik hoop echt dat die moeheid snel voorbij is! Zijn er meer mensen hier die niet zomaar moe zijn, maar echt kapot moe?
Ik heb net nog een tijd op de bank gelegen en heb mezelf moeten dwingen op te staan. Het is echt een opgave mijn grotere zoontje straks naar bed te brengen en 's morgen zijn boterhammetjes te smeren. Als ik eraan denk dat ik morgen ook nog 6 uur moet werken zakt me helemaal de moed in de schoenen. Het huishouden blijft maar liggen en ik wordt moedeloos van de berg strijk... Met twaalf weken zal het wel beter gaan denk ik. Sterkte
Ik heb het ook gehad. En echt...het gaat over. Geef er zoveel mogelijk aan toe. Je huishouden komt straks wel weer. Sterkte.
Ik heb het nu ook en hoop ook echt dat het met een paar weken over is. Ik ga nu vaak eerder naar huis van mn werk om te slapen, ik hou het anders gewoon niet vol. Ik heb ook nog een klein dametje rondlopen dat aandacht vraagt en dat vergt ook een hoop energie. Mn vriend snapt het wel, maar is er ook echt niet blij mee. Ik hoop dus voor hem dat het ook snel over is.
hier nog zo een.... viel in t begin wel mee, maar nu.. ben echt zombie.. Heb nu zowat het hele weekend liggen slapen, maar morgen moet ik weer achter me kleine ventje (16 mnd) aanjagen..... pfff... 's-middags slaapt hij krap een uurtje... hoop dat ik dat ook mee kan pikken... ook al heb ik het gevoel dat slapen niet eens helpt... ben net zo moe na t wakker worden als voor t slapen... hoop dat t snel over is..... xxmona
Ik ben nog maar net zwanger, maar ben niet vooruit te branden. Heb vanmiddag een uurtje op de bank gelegen. Heb ook veel last van maagzuur. Voor de rest mag ik niet klagen.
Inderdaad een Zombie, zo voel ik me ook! Maar ik ben benieuwd Chantal hoe jij het regelt met je werkgever dat je eerder weg kan, ik kan soms écht niet meer om een uur of 3 en dan moet ik nog 2 uur....
ik heb hier hetzelfde. Normaal kon ik nachten doorgaan, met maar 3 uur slaap ofzo, maar als ik dat nu doe... Nee, het lijkt wel alsof ik meer slaap dan wakker ben.. echt erg. Verder als ik wakker ben en ff opgestart ben heb ik wel zin in het huishouden en dingen netjes opruimen enzo.. maar voordat het zover is...
heel herkenbaar hoor meiden! maar nu bij 14 weken voel ik me top kan de hele wereld aan! hou goede moed. ik dacht ook als dit 9 maanden lang zo gaat dan ben ik niet blij maar t gaat over(althansssssss)
Hier ook zo een die omvalt van de slaap, wij zijn net over in ons nieuwe huis, dus er moet hier ook nog eens super veel gebeuren. Maar heb ontdekt dat ik de eerste paar uur als ik op ben wel energie heb, en probeer dan om echt vier uur lang zoveel mogelijk te doen en daarna kan ik er lekker aan toe geven. Op mijn werk draai ik momenteel even de vroege diensten en dan kan in de middag heerlijk gaan slapen! Heb het er wel met mijn bazin over gehad, je hebt er gewoon recht op om meer pauze te nemen enz. Dus we hebben afgesproken dat als ik het niet volhou gewoon wat later begin of eerder naar huis toe ga. En dit allemaal nog wel op haar eigen aangeven en ik vertrouw er gewoon blindelings op dat ik me straks naar de eerse paar maanden een stuk wakkerder voel!
hier vanaf het begin van de zwangerschap dood moe!nu nog steeds maar dat is ook het enige wat ik heb word er wel gek van want ik hoopte dat het nog een keer wegging:s
Hier nog een....! Ik ben ook kapot! Door de week werken en dan vrijdagmiddag dan moet ik er aan toe geven en dan het hele weekend. Ik ben al moe als ik wakker word, wil het liefst de hele dag blijven liggen. Ik werk op een buitenschoolse opvang, dus kan nog wel even slapen s'middags, maar voor mijn gevoel ben ik dan nog moeer. Denk maar zo, het hoort erbij maar fijn is het niet. Mijn vriend vind het nu nog niet erg maar we zullen zien, hij moet het er ook voor over hebben. Hahah! Allemaal gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap. We zitten allemaal dicht bij elkaar. groetjes Myla
ja, het valt me ook op dat er ineens een heleboel meiden zwanger zijn. Echt leuk! Jammer dat ik niemand in real life ken die ook zwanger is....
he ocean soul, dat vind ik ook. Zou leuk zijn als je samen met iemand zwanger zou zijn. Omdat je zelf nu zwanger bent dan kijk je anders naar zwangere meiden. Heerlijk he om zwanger te zijn, vind ik tenminste wel. groetjes myla
Moe, ja de hele dag! En ik werd op mijn werk soms voor 50 uur ingeroosterd in die begin periode. Man man, ik heb alleen maar geslapen, gegeten en gehuild (van ellende). En nu? De moeheid is helemaal weg en ik voel me topfit. Moraal: 'T gaat dus over.
Ik heb er ook vreselijk last van. Begin met werken 's ochtends om 7 uur en das dus heel vroeg op, zeker omdat ik ook nog ff tijd moet nemen omdat ik al vreselijk misselijk ben en dus liggend al een liga oid naar binnen werk voordat ik op kan staan. Ben wel om 4 uur klaar met werken, maar om 2 uur gaat mn lichtje uit. Probeer idd 's ochtends al mn werk te doen, zodat ik 's middags gewoon een beetje suf voor me uit kan staren Ik wil het eigenlijk nog niet zeggen, maar mn darmen puilen ook al uit (en mn borsten ook) dus ben bang dat het niet heel lang meer gaat duren voordat ik er opmerkingen over krijg Ik denk ook maar dat het wel over zal gaan. Nog maar een weekje of 6 dan zal het wel een stuk minder zijn (en heb ik bijna vakantie)
he pila 79, mijn borsten zijn ook al wat groter geworden, ik had het zelf niet gezien maar mijn moeder viel het wel op. en om mijn heupen ben ik al wat aan het groeien, het mag van mij wel beginnen met groeien. wanneer ga jij het aan iedereen vertellen, afgelopen weekend heb ik het mijn ouders, schoonvader en broer vertelt. Verder nog maar ff niet weet niet wat er gaat gebeuren. geniet van je zwangerschap groetjes myla
heejj meiden ik was vanaf 6/7 weken ook echt de hele dag kapot. kon ook de hele dag wel slapen.. maar ik merk nu dat het minder word. ben wel moe maar heb wel iets meer energie als de afgelope weken. dus ook hier zie je dat het richting de 12 weken steeds minder word dus houd hoop probeer er zoveel mogelijk aan toe te geven je gezondheid en dat van je kindje is belangrijker dan het huishouden! Liefs xx
hier nog 1 die echt helemaal op en kapot is! Ik werk 5 dagen in de week, het lijkt soms wel onmogelijk! Ik heb helemaal geen zin meer om te werken, terwijl ik het voor de zwangerschap juist hartstikke leuk vond! Als ik thuis ben slaap ik, en daar wordt mijn vriend zo af en toe (terecht) gek van, die vindt het natuurlijk nogal ongezellig ookal snapt hij het wel. Het weekend is voor mij alleen maar om slaap in te halen, verder kan ik niks! Douchen is al een hele inspanning, vooral het afdrogen erna. Het huishouden is een onmogelijke opgave en zelfs naar de w.c. gaan is al erg veel moeite! Weet eigenlijk niet hoe ik het op mn werk volhoud.. we doen het maar gewoon denk ik! Liefs Leonie