Babykamer binnen :(

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anna1978, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Even zeuren!
    Vandaag is de babykamer geleverd en wat als iets heel leuks had moeten uitpakken valt helaas een beetje tegen. De meubels zijn toch wel erg groot, het lijkt in ons kleine kamertje eerder een tijdelijke opslag dan een mooie babykamer. Het feit dat mijn man chagrijnig was toen ik thuis kwam uit werk (hij wilde alles mooi klaar hebben) hielp ook niet echt.
    In eerste instantie wilde ik geen kast nemen maar na aandringen van anderen heb ik dit toch maar wel gedaan. Tja het resultaat, het past in de kamer maar daar is dan ook alles mee gezegt.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mmmmtjaaaaa is het ook niet gewoon ff wennen?
    en mischien anders neerzetten?

ik had de afmeting van de meubeltjes in a4 papiertjes op de grond neergelegd om te zien of er genoeg ruimte overbleef zo heb ik gepast en gemeten.

is het niet handig om de kleding kast in een ander kamertje te zetten?

nou succes ennnnn positief blijven hoor!

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Aaah, wat balen als het allemaal even tegenvalt zeg!
    Het kan soms wel schelen om de commode en de kledingkast strak tegen elkaar aan te zetten, en dan de kast aan de kant die het verst van de deur zit, dat oogt ruimtelijker.

En wat Mirell zegt kan ook, dat het gewoon een kwestie van wennen is.

4. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    hey balen zeg dat t zo tegenvalt!
    Wij hebben ook een vrij klein kamertje en wou eerst ook de kast op een andere kamer zetten, maar uiteindelijk heb ik toch een manier gevonden om alles neer te zetten zodat het er gezellig uitziet ipv overvol
    (in mijn album op de eerste foto zie je hoe het er bij ons uitziet)

ff rondschuiven en aan t idee wennen, komt wel goed :)

5. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ja, kan je de kast niet in een andere kamer of op de hal ofzo neerzetten (misschien iets anders wegdoen en daar de kast neerzetten?).
    En er even niet naar kijken, lekker gaan slapen en als jullie weer uitgerust zijn nog eens kijken (of wacht daar even mee tot het weekend), wie weet krijg je dan nieuwe ideeen?
    Succes!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    He balen, Anna, je hebt toch de Shakery? Heb je eigenlijk de kleinste kast gekozen uiteindelijk? Ons babykamertje is ook maar klein en al zeiden sommige mensen ook eerst dat we een grote kast moesten nemen, ik ben wel blij dat ik uiteindelijk de kleinste heb gekozen. Misschien kun je hem inruilen voor een kleiner model?
    Anders hoop ik dat het misschien toch een kwestie van wennen is. Vaak ziet het er ook weer volgepropt uit, omdat het kamertje daarvoor helemaal leeg was om te schilderen etc., ziet het er daarna extra vol uit.

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik denk dat we maar moeten verhuizen :) Door de schuine muur hebben we niet zo veel opties voor het neerzetten.
    Ik heb idd de shakery wel al met de kleine kast. Mijn man is werken vanavond maar morgen moten we nog maar eens gaan rommelen.
    Dank je wel voor jullie reacties iig!

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik vind het ook lastig om de meubeltjes zo neer te zetten dat het er gezellig uitziet... Het wordt al snel een pijpenla omdat we ramen hebben aan 1 kant van plafond tot de grond en daar kan dus niks staan. Lastig he?

Beetje schuiven en aankleden met accessoires dan maar?

Succes!

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    weet niet hoe groot jullie kamertje is ?

de babykamer van me meisie is ook vrij klein en de comode en bedje staan ook zo goed als naast elkaar tis effe wennen hoor

ik dacht ook vorige week ow neej heh ik heb tegroffe meubels maar ik vind het steeds leuker staan

suc6 met rommelen

10. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben bang dat er geen accesoires meer inpassen :p
    Ik heb al gekeken of we niet nog snel een dakkapel kunnen realiseren. Ach we zullen het er toch mee moeten doen. Ik vind het wel erg jammer dat ik nu niet heel blij kan zijn met al dat moois ben normaal heel positief. Dus dat moet ik nu ook maar weer worden:
    1. Ik ben snel klaar met dweilen in de kamer.
    2. Het is niet ver lopen van kast naar commode en bedje

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Dat had ik dus ook dat het tegenviel..sjit is dat heh!

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    maak eens een foto!
    Ik ben benieuwd of we niet samen tot een oplossing kunnen komen om het toch beter te maken... :)

13. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Nou ik had foto's gemaakt maar ik ben het stekkertje kwijt om ze op mijn pc e zetten....
    Maar heb ondertussen best een goede oplossing. Ik heb mijn vriend de poten onder het bed vandaan laten halen waardoor het bedje een stuk verder onder de schuine muu kan, en dan de commode en kast links aan de muur. Ben er nu echt blij mee!
    Ik kan alleen de klamboe niet meer ophangen dus ik rij morgen even naar het babypark om hem terug te brengen. Hopelijk kan dat want het kreng was 100 euro.
    Sowieso eigenlijk een beetje te gek liep van de week bij de xenos en die hebben voor 10 euro ook leuke met strikken erop...
    Ik ga het kabeltje morgen weer zoeken en dan zet ik de foto erop.
    Dabkje wel voo jullie reacties, het is toch fijn om even te spuien.

14. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    fijn dat het toch opgelost is

je die krengen van die klamboes zijn erg duur
    dat had ik met me sluier was ook 130 euro kreeg het aan me hart toen ik moest afrekenen

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Gelukkig valt het alweer mee!
    Ik heb dat ook vaak hoor. Ik heb een keer staan janken omdat ik het nieuwe bankstel te groot vond. Uiteindelijk vind ik dat alleen maar prettig... Even wennen aan de nieuwe situatie helpt ook!

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: :confused: waah waar haal je zo'n dure klamboe?
    :)

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jezus wat een geld!
    En dan heb je ze nog eens kort ook die dingen..

Die in mijn album kostte 10 euries via MP :)
    Erg lief van Raffi.

18. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik kon hem gelukkig terugbrengen, dat scheelt weer. Nu hebben we dus geen sluier maar ik denk ook niet dat we hem om praktische redenen zullen missen. We wonen aan de zee dus gelukkig geen muggen.

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Onze kamer is 2 bij 4 en er zitten echt giga spullen in.
    Maar ben er erg blij mee. Het is krap, maar je kan het zelf gezellig voor je maken. Ah joh komt goed~!

20. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    mijn sluier is van het merk anel en heeft me echt 130 euro gekost bij babypark kesteren :oops: plus de standaard nog erbij van 15 euro

Deel Deze Pagina