Tiptoi/Electro/Loco Bambino

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Paardenbloem, 30 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Wat is bij jullie 3/4 jarigen echt een hit, waar vermaken ze zichzelf echt een tijd mee? Wat is het verschil? En wat is z’n geld waard? Zijn ze niet heel snel op 1 boek/kaart/spelletje uitgekeken als ze eenmaal de goede antwoorden weten?

Als cadeautje van oma wilde ik zoiets als tip geven, daar vroeg ze naar.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Electro kun je geen uitbreiding van krijgen dus dat is jammer. De 2 setjes dat wij hadden was hij heel snel op uitgekeken.

Betreft loco zou ik eerder voor de gewone gaan al was onze knul er nooit een fan van en leende ik het van de bibliotheek. De gewone uiteindelijk gekocht voor weinig (3.50 met 2 boekjes en doos) nog steeds doet hij er weinig mee.

Tip toi is super leuk, je hebt diertjes, spelletjes, boeken en dingen zoals een wereldbol. Het zit leuk in elkaar en heel duidelijk. Boerderij boek vond hij niks aan maar over de piraten des te interessanter.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Tiptoi is dacht ik vanaf 5 jaar, maar kan me vergissen...?

Electro en Loco (Bambino) ken ik zelf nog van vroeger. Vooral met die laatste uuuuuren gespeeld maar ik was dan ook wel een meisje dat puzzelen en leren heel leuk vond, dus denk dat je echt zelf het beste in kunt schatten of je eigen kind dat wat gaat vinden of niet.

Zelf hebben we voor onze oudste (vrijdag wordt ie 3) sinds 1 jaar Loco Bambino in huis. Toevallig vd week nog gedaan. Hij snapt het nu wel ietsjes meer dan toen. Maar lijkt voorlopig nog een spel te zijn wat we echt samen moeten doen. Voor alleenspel is het nu nog te moeilijk voor m.

Je had eigenlijk op de koningsmarkt moeten neuzen naar zoiets ;)

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Is afhankelijk van wat je van tiptoi hebt. Je hebt een peuterboek voor 3/4 jaar, maar ook boeken vanaf 4, 5 of 6 jaar. Spelletjes, puzzels en diertjes heb je ook voor verschillende leeftijden.

Hier hebben we 2 kinderen die echt regelmatig iets met de tiptoi doen. De jongste vooral met het boerderij boek en de diertjes. De oudste iets minder, maar nog wel eens met het spel Engelse detective. Het reisspel is ook lang leuk geweest in de auto.

hummeltje5 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben tiptoi, het boerderijboek, een dierenspel en de magie van het lezen. De eerste 2 vindt mijn zoontje van bijna 4 erg leuk en mijn oudste van 7 vermaakt zich met het leesgebeuren. Binnenkort krijgt zij een rekenspel erbij en hij een dinosaurusboek.

Ik kan niet zeggen dat ze er lang mee achter elkaar spelen of een paar dagen achter elkaar. Maar dat doen ze nergens mee. Dit komt wel nog vrij regelmatig uit de kast.

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Loco bambino vind mijn 3jarige niet echt heel boeiend, speelt er weinig mee en als ik haar zo ver krijg is ze er snel klaar mee.

7. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Hier wordt veel met tiptoi gespeeld door beide dochters. Oudste is bijna 5. Erg leuk speelgoed

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mijn dochter doet met al die dingen weinig. Maar dat is geen stilzitten, haha.

9. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik hoopte dat het met zoiets wel ging gebeuren maar dat zal ook wel niet dan..:rolleyes:
    Oké Tiptoi is wel duidelijk het leukst en het meest uitgebreid dus! Dank voor jullie reacties.

Deel Deze Pagina