Goeiemorgen, Is er iemand die deze film al met een kleintje gezien heeft? Is dit geschikt voor een peutermeisje 31 maanden? Of is de speelduur (79 minuten) nog te lang? Wij willen haar vanmiddag eventueel meenemen naar de plaatselijke bioscoop. Niet een speciale kleutervoorstelling (met licht aan etc) maar een reguliere. Kan dat al op deze leeftijd? Ik hoor graag ervaringen, ben benieuwd.
Hier met de meiden heen geweest. Emma van 5 en Julia van 3 (juli 3 geworden) en Julia kon ook nog niet helemaal stilzitten maar kreeg het meeste wel mee. 2,5 is wel weer wat jonger. Als ze een beetje stil kan zitten is het wel leuk. Het verhaal zal ze wel niet helemaal volgen maar Maya is sowieso wel leuk.
Afgelopen zondag met mijn meiden geweest. Was een groot succes en hebben tot het laatste moment stil gezeten ze zijn 2,9 en 4,5 jaar( zitten normaal geen moment stil) . Maar genoeg oudere kindjes waar het te lang voor duurde .wel de kleutervoorstelling gedaan hier licht aan lijkt me wel prettiger voor ze
Leuke film Nog niet met mn dochter samen gezien, maar ik wil er binnenkort wel met haar naartoe. Wbt leeftijd, ik zie regelmatig nog jongere kindjes zitten, en volgens mij is er niemand die verwacht dat kleine kinderen strak op hun stoel moeten blijven
Mijn zoon, 3j9m, vindt Maya op tv met regelmaat te spannend. Ik zou hem niet meenemen naar de film. Wellicht is het een beetje een watje hoor, kan best.
Sorry voor de late reactie (erg druk in huis..........) en bedankt voor jullie replies! We zijn inmiddels geweest en ik was best zenuwachtig ze was verreweg de jongste in de zaal (de rest was volgens mij ruim 3+). Maar....ze heeft het toch mooi een uurtje volgehouden Alleen jammer dat er zoveel trailers aan vooraf gingen, waardoor zij voor haar gevoel erg lang moest wachten tot Maya ooit voorbijkwam. Liefs
Zat ook vandaag te kijken voor deze film Mijn meisje zit niet stil bijna 5 jaar. Dus het kan? Ben bang dat het voor haar te lang gaat duren bijna 2 uur.? Misschien voor donderdag. ?? Morgen gaan we ontbijten bij de Ikea. Donderdag heb ik nog niks en vrijdag gaan we zwemmen.
Kan bij deze film echt wel hoor! Mijn zoontje van 3,5 jaar is ook best een "watje" op dat gebied... Zo vond hij ook bijv. de vos uit Pieter Konijn doodeng, terwijl hij inmiddels dondersgoed weet dat Pieter altijd weer wint Zoontje sprong 1x van zijn stoel tijdens de film, toen de mevrouw spin tevoorschijn kwam, maar dat stukje duurde echt maar 5 seconden. Verder vond hij het echt geweldig.
Mijn dochter (5,5) zei toen ik t voorstelde 'saaahaaai'... Maar als ik t zo lees nog hartstikke leuk dus voor haar leeftijd
Dorie, in B komt hij pas in december uit... Nog even geduld dus... Wij zijn in de zomer wel naar Pieter Post gaan kijken, en dochter was zo onder de indruk van de cinemazaal dat ze de eerste helft mooi is blijven zitten (net 2 toen). Tweede helft liep ze wat rond, maar stoorde niet, ze was ook stil. Achter ons zat er niemand, en ze ging dan op de trap zitten. Anders was ik met haar naar buiten gegaan.