Ik heb een paar dagen geleden een brief gehad van de GGD waarin staat dat J na overleg met ons? een vervolgonderzoek krijgt? Hij is een half jaar geleden nog bij de schoolarts geweest. Wie heeft er ook zo'n brief gehad?
Wij hadden dat na de 3j9m afspraak.... Gebeld, men kon niet vertellen wat ze gingen doen. Dus netjes afgezegd. Nooit meer wat van gehoord tot de normale groep-2-afspraak. Had een hoop gezeur verwacht maar niets van dat alles gelukkig.
En er staat geen reden in? Wij kregen toen ook een brief, nadat Eva bij de schoolarts was geweest. Omdat haar gehoor niet goed zou zijn, moesten we naar de GGD voor een test. Ik las het, heb hard gelachen, want als er iemand goed hoort is zij het wel. Maar goed, toch gegaan en er was niks mis. Maar als ik jou was, zou ik gewoon ff bellen en duidelijkheid vragen
Bij ons niet... Enkel dat het een extra algemeen onderzoek was. Tja... Ik heb 3 mensen aan de lijn gehad die niet wisten wat ze gingen doen... Dan pas ik
Ja wij hebben ook nog weer een vervolg Bij ons is het zo dat ze de vorige keer bijna doof leek ( was net verkouden geweest )
Hebben wij ook een keer gehad die brief en ik heb gewoon meteen afgebeld en ze vroegen niet eens waarom ik dat deed.