loco bambino

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sydneys, 29 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Welke boekjes zijn echte aanraders?
    heb er nu 2 gekocht. Ik kan tellen en nijntje, boris, betje en alle anderen.
    wil er nog 1 of 2 bijkopen. Welke is een echte aanrader?
    is 'dit kan ik al' ook leuk om te doen?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik vind ze allemaal erg leuk... maar ik ben dan ook bevooroordeeld :D ik werk voor het bedrijf wat Loco uitgeeft :D
    Ik hoor wel van veel mensen dat je best wat uitdaging kunt bieden, dus dat je evt al best voor de wat hogere leeftijdscategorie kunt gaan.
    Mijn kinderen vonden het vooral leuk om de blokjes uit en in de doos te doen :)

3. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Hier was en is nog steeds Dikkie Dik erg geliefd.

Maar ik merk wel dat ik een kind heb wat van uitdagingen houdt, ze is nu 4 heeft nu de mini loco met boekjes van 4-6 jaar en dat vindt ze erg leuk, maakt nu ook soms dingetjes uit boekjes van 6 jaar.

Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat je kind leuk vindt en wat voor uitdaging hierin goed is.

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Wij hebben Dikkie Dik en het Zandkasteel.
    Beide zijn van 3-5 jaar, maar ze lijken me voor een 5 jarige wel erg makkelijk. Onze dochter heeft ze gekregen met 2,5 jaar en kon meteen de meeste opdrachten wel maken. Bij haar zit de uitdaging meer in het vasthouden van de concentratie, langer dan 1 opdracht :D

Maar ik vind het beide wel erg leuke boekjes!

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het is een ventje wat graag in boekjes kijkt maar geen seconde kan stilzitten dus wel leuk dat die spelletjes niet lang hoeven te duren.
    wil het liefst een boekje met verschillende opdrachten. Niet 1 opdracht het hele boek lang.

Hopmajanneke, daar zeg je iets. Denk dat hij eerst met die gaat tollen. Geloof me, hij kan die tollen, krijgt alles getold. De psz juffrouw zei het ook. Had ze nog nooit gezien. Denk dat ik de eerste week die blokjes overal kan gaan zoeken.

6. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Mijn dochter vond met twee jaar en vier maanden het boekje van Zandkasteel erg leuk. Ze heeft ook Nijntje, maar die pakt ze bijna nooit. Moet ook zeggen dat ze echt zandkasteelfan is :)

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wij hebben dikkie dik en zandkasteel. Vooral zandkasteel doet onze zoon graag

Deel Deze Pagina