Welke boekjes zijn echte aanraders? heb er nu 2 gekocht. Ik kan tellen en nijntje, boris, betje en alle anderen. wil er nog 1 of 2 bijkopen. Welke is een echte aanrader? is 'dit kan ik al' ook leuk om te doen?
Ik vind ze allemaal erg leuk... maar ik ben dan ook bevooroordeeld ik werk voor het bedrijf wat Loco uitgeeft Ik hoor wel van veel mensen dat je best wat uitdaging kunt bieden, dus dat je evt al best voor de wat hogere leeftijdscategorie kunt gaan. Mijn kinderen vonden het vooral leuk om de blokjes uit en in de doos te doen
Hier was en is nog steeds Dikkie Dik erg geliefd. Maar ik merk wel dat ik een kind heb wat van uitdagingen houdt, ze is nu 4 heeft nu de mini loco met boekjes van 4-6 jaar en dat vindt ze erg leuk, maakt nu ook soms dingetjes uit boekjes van 6 jaar. Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat je kind leuk vindt en wat voor uitdaging hierin goed is.
Wij hebben Dikkie Dik en het Zandkasteel. Beide zijn van 3-5 jaar, maar ze lijken me voor een 5 jarige wel erg makkelijk. Onze dochter heeft ze gekregen met 2,5 jaar en kon meteen de meeste opdrachten wel maken. Bij haar zit de uitdaging meer in het vasthouden van de concentratie, langer dan 1 opdracht Maar ik vind het beide wel erg leuke boekjes!
Het is een ventje wat graag in boekjes kijkt maar geen seconde kan stilzitten dus wel leuk dat die spelletjes niet lang hoeven te duren. wil het liefst een boekje met verschillende opdrachten. Niet 1 opdracht het hele boek lang. Hopmajanneke, daar zeg je iets. Denk dat hij eerst met die gaat tollen. Geloof me, hij kan die tollen, krijgt alles getold. De psz juffrouw zei het ook. Had ze nog nooit gezien. Denk dat ik de eerste week die blokjes overal kan gaan zoeken.
Mijn dochter vond met twee jaar en vier maanden het boekje van Zandkasteel erg leuk. Ze heeft ook Nijntje, maar die pakt ze bijna nooit. Moet ook zeggen dat ze echt zandkasteelfan is