Hoeveel broeken ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door allstar, 12 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    hoi allemaal....

Gewoon even een vraag waar ik eigenlijk best nieuwsgierig naar ben

De aantallen zijn misschien erg uiteenlopend , maar hoeveel broeken hebben jullie voor jullie jongens in de kast liggen

Heb er zelf nu 8 jeans en 3 joggingbroeken .

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.957
    5.260
    113
    Home
    9 lange broeken en 3 joggers

3. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik heb 2 joggingbroeken en 9 leggings

4. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ongeveer 8 lange broeken en 3 korte broeken heeft mijn zoon. ik was meerdere keren in de week en we hebben een wasdroger dus de broeken kunnen binnen een paar dagen weer schoon in de kast liggen.

5. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

O wacht. Dit gaat over mijn zoons zie ik nu :D

Ik denk zo'n 6 broeken en 2 joggingbroeken

6. tuc

tuc Niet meer actief

Een stuk of 15 gewone broeken (dus jeans en chino's) en dan nog 4 nette joggers, die dus voor normale kleding door kunnen,geen vormeloze dingen.

7. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.713
    4.037
    113
    Overijssel
    Stuk of 8 jeans en 3 sweatpants

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.519
    10.418
    113
    Of iedereen heeft er heel veel of wij echt weinig. Onze zoon heeft nu met zijn nieuwe broeken er bij 5 broeken, voor thuis trainingsbroeken maar daar mag hij de straat niet mee op.

Elke broek draagt hij gemiddeld 2/3 dagen.

9. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.490
    3.941
    113
    Vrouw
    Ik denk 6 momenteel voor de oudste. Onlangs veel broeken weggelegd ivm te klein worden. Mogen nog wel wat broeken bij gehaald.
    Jongste heeft er 12 (allemaal broeken die de oudste ook gedragen heeft). Die heeft ze ook hard nodig, bezig met zindelijk worden, maar nog regelmatig natte broeken.

10. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.713
    4.037
    113
    Overijssel
    Ik heb altijd name it slim fit broekjes en meestal koop ik 2 a 3 nieuwe en de rest pluk ik van marktplaats af.
    8 tot 10 spijkerbroekjes a 25/35 euro is mij te gek hoor. Want als ze 1x goed vallen dan zit er ook weer een gat in. En tot nu toe elk half jaar/ driekwart jaar naar een andere maat loopt ook in de papieren.

11. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Onze zoon heeft nu zo'n 12 lange broeken in z'n kast liggen. Hoofdzakelijk (jog) jeans grijs/blauw. Ze variëren van Zeeman, Wibra, ter Stal tot name it & tygo en Vito (in de uitverkoop begin van de zomer).
    Oh hij heeft ook 1 joggingbroek voor gewoon een keer een dagje thuis als het regenachtig weer is of als hij niet zo fit is.

Hier wordt een broek hooguit 2 dagen gedragen, dan is 'ie toch echt wel vies, maar met regelmaat gaat de broek ook na 1 dag al in de was. En ik vind een beetje afwisseling ook wel zo leuk i.p.v. naar elke verjaardag dezelfde nette broek aan en dan naar school ook elke week dezelfde broeken.

12. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Geen idee. 2 grote stapels en nog een stapel met joggjnbroeken.
    Hij draagt ze maar 1 dag en dan zijn ze ook al echt vies ook.
    Maar heb wel aantal school broeken en nette broeken. T is niet dat er willekeurig een broek gepakt kan worden haha

13. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Stuk of 20 spijkerbroeken :oops:
    Zoon draagt alleen Name it en DDD. Eigenlijk best belachelijk aantal als ik het zo lees... Ik koop ze alleen nieuw.

14. halve

halve Niet meer actief

Stuk of 12 broeken, 5x spijker en de rest broeken in kleurtjes (rood, groen, geel, blauw, lichtblauw, zwart en grijs).
    Een broek blijft maximaal 1 dag schoon.

15. halve

halve Niet meer actief

Nou heb ik mijn aanvulling opeens in een quote staan:rolleyes:

16. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Mijn zoon heeft per maat ong 5-6 broeken.
    Joggingbroeken draagt ie niet.
    Oh, en hij draagt alleen donkerblauwe slim fit jeans van Vingino of Name It. Iets anders is of te wijd, of trekt ie niet aan.

En hij trekt ook elke dag een nieuwe broek. Die dingen zijn zo gewassen en zo droog

17. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Oh geen idee eigenlijk :oops: onze oudste heeft denk ik 8 a 9 jeans en 3 ander soortig en een nette jogger. De jongste durf ik niet eens te schatten dat is te overdreven :rolleyes:

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Ik heb vorige week 4 nieuwe broeken gekocht, en hij heeft er nog 3 of 4 van afgelopen jaar die hij past.

19. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.633
    2.409
    113
    Mijn zoontje heeft er altijd een stuk of 10, die hij past op dat moment (jeans en chinos), +1 of twee joggingbroeken maar die draagt er eigenlijk bijna nooit.
    Ik was elke maandag en op dinsdag middag wordt het door de hulp opgevouwen, dus dan hebben we altijd precies genoeg.
    De kleren van mijn kinderen gaan eigenlijk vrijwel altijd na een dag in de was, ik vind het er vaak smoezelig uit zien, Of echt gewoon vies aan het spelen

20. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Haha heerlijk! Ik hou ervan ... ik ga soms ook richting die aantallen hoor heb er net weer 4 bijgehaald . Hier ook veel DDD en name iT

Deel Deze Pagina