inenting Mexicaanse griep

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bianca3006, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    hallo

Ik had een vraag. Ik zit ontzettend te twijfelen of ik de inenting tegen de mg zal nemen.
    Ik ben morgen 18 weken zwanger, werk in de gehandicaptenzorg (op een woongroep met verzorging en laag niveau waardoor aanraken wel MOET, al zeggen ze dat je dat moet voorkomen.....) en daarbij komt ook nog eens dat mijn schoonmoeder ernstig ziek is.
    Misschien mogen jullie hier je mening niet over geven maar hebben jullie veel vrouwen in de praktijk die zich gewoon laten inenten?
    Ik had het voor een maand geleden via mn werk kunnen doen(opgeven ervoor) en dat heb ik niet gedaan omdat ik het niet nodig vond. Maar nu kreeg ik ook een oproep van mn huisarts.
    Ik weet het echt niet...

Groetjes Bianca

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Bianca,

Wij mogen inderdaad onze mening niet geven.
    Vanuit het RIVM en de vereniging van verloskundige is het advies om te vaccineren. Wij staan achter dat advies.
    We zijn pas net bezig met het verspreiden van de folder ik heb dus nog geen kijk op de hoeveelheid vrouwen die het wel/niet doen.

Heel veel sterkte met je keus

Imke

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ik snap erg goed dat jullie niet mogen adviseren maar ben erg blij met je reactie. Dat de verloskundigen tenminste ook achter het inenten staan.
    Nogmaals erg bedankt!!!

Deel Deze Pagina