dag, ik weet niet zo goed waar ik de vraag moet plaatsen. Ik heb Pcos, ben in september bevallen van mijn 2e kindje en geef geen bv. Pas 1 keer ben ik ongesteld geworden na de de bevalling.... ik maak me wat zorgen want na de eerste was ik vrij snel weer “normaal” cyclus van 31 dagen. Nu dus pas 1 keer. Wie heeft hier ervaring mee? Hoelang duurt het voordat het weer echt normaal zou moeten zijn?? Wil na de zomer voor een derde gaan vandaar. Groetjes
Ik weet niet precies wat normaal is. Zelf ben ik pas na 9 maanden weer ongesteld geworden (november 2018) en daarna noet meer. Soms wel de pijn, maar nooit een menstruatie. Maar omdat ik pcos heb weet ik ook dat ik normaal al zelden een eisprong heb dus dacht laat ik maar afwachten tot het weer komt en misschien dat het dan ook regelmatiger wordt. Helaas bij een echo gebleken dat ik nog steeds teveel eitjes heb en daardoor dus geen eisprong. Misschien ga ik er binnenkort toch naar laten kijken. Ik weet van vroeger iig nog wel dat de pil nemen helpt om de menstruatie (weer) op gang te brengen
Lastige vraag! Het kan welke even duren inderdaad voor je cyclus weer op gang is. Na mijn eerste duurde het 4 maanden. Bij de tweede ben ik bevallen op 1 nov en werd ik 25 mei ongesteld. Anders even bij de huisarts navragen?
Ik werd zo'n 6mnd na de bevalling ongesteld. Daarna duurde het weer 6mnd voor ik ongesteld werd, en vanaf toen een prachtige cyclus van 31dagen. Geef je lijf even de tijd.
Het heeft na de eerste 9 maanden geduurd voordat ik ongesteld werd en na de tweede niet onthouden (had toen geen actieve kinderwens). Mijn cyclus was wel beroerd na de tweede dus afgelopen zomer drastisch alle zuivel en koolhydraten geschrapt (pcos dieet) en dat heeft bij mij als een speer geholpen. Ben geen klassiek geval overigens, geen overbeharing of overgewicht oid. Succes! Het kan echt even duren dus helaas