Volgens mij is hier een topic over in vruchtbaarheidsbehandelingen. Succesverhalen uit de MMM. Daar hebben veel zwangeren hun succesverhaal neergezet Wij zijn in de 3e ronde met Clomid zwanger geraakt...
Eindelijk een goede zwangerschap met dank aan de progesteronbollekes tot week 13, bloedverdunners, schildklierpillen en een supergynaecoloog!
Heb die succes verhalen al doorgelezen, super!! maar ik wou toch ook in grote lijnen zien daarom de poll wie hoe zwanger is geworden Super meiden, gefeliciteerd trouwens
met behulp van 150 mg clomid had ik 2 mooie rijpe eitjes die beiden zijn gesprongen. Wij verwachten binnenkort onze mooie zoon in onze armen te mogen sluiten!!!!!!
eerst 13 rondes Clomid 150MG, daarna Fostimon en Pregnyl....en zwanger!! bij mijn zoon met Clomid 100MG zwanger
clomid 150 mg!! 4 rondes. Hier nu nog bezig...Ronde 5 alweer......hopelijk toch snel zwanger anders dmv IUI....
Eerst 3 rondes Clomid in oplopende dosering, helaas zonder resultaat. Vervolgens in de eerste ronde Fostimon en Pregnyl zwanger geworden.
7 rondes clomid 50 gebruikt, geen resultaat. toen clomic 100 mg, pregnyl 10.000 EH en IUI (op vrijdag de 13e)... 1e ronde raak!!