Tis om te janken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Chillin, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Lezen met een nodige dosis humor aub

Mijn creme was op ..op zich geen ramp ik gebruik al jaren Nivea die gewone en ik dacht ik haal effe een nieuwe pot naar binnen , pot vatten, naar buiten ..je kent het wel gewoon effe tussendoor. Nou wat een klein triviaal niemandalletje had moeten worden werd een drama , voor mij dan maar ik ben dan ook in een hele dramatische bui, helemaal na mijn winkeluitje. Na een vlugge douche vanochtend tutte ik me lekker op om het dorp in te wandelen , toen ik in de spiegel keek, keek er een wat oudere dame terug en ik schrok , ja door de pijnstillers enzo kun je ineens een heel stuk ouder lijken, ach ja niks aan te doen trekt wel weer bij dacht ik nog maar de horror de elende moest toen nog komen. Ik liep de drogist in en liep meteen naar mijn favoriete merk toen de dame van de winkel naast me kwam staan deelde ik mijn zorgen over mijn bleke huidje en vertelde ook dat ik me ineens zo oud voelde. Hoe oud bent u vroeg ze ..ik zei 45 ..die lach, die smuik dat gebaar ..ik was ontzet wat ze toen zei . Maar mevrouw dan ben u toch veel te oud voor deze creme ...u moet deze hebben ..ik trilde van binnen, het kind binnen in mij schreeuwde harder dan ooit, ik wilde me op de grond werpen en huilen en trappen en slaan, dit kon niet waar zijn , anti/rimpel creme...moi..jamais nooit never nooit nie. Maar ik ben opgevoed als een dame en nam vriendelijk doch afstandelijk de creme van die akelige mevrouw in ontvangst, als klap op de vuurpijl bood ze me ook nog een lichaamslotion aan met liftende werking aan die ik ook maar meenam , ik was toch al teveel beledigd en men had mij een olifant kunnen verkopen ....op weg naar huis liep ik langs de aanleunwoningen in mijn straat en lachte als een boer met kiespijn naar een vrouw achter de geraniums...het zal voor mij ook niet lang meer duren ..................

blog van hyves vriendin,met haar toestemming hier geplaatst.:)

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Misschien troost het haar om te weten dat Scarlett Johansson uit voorzorg al aan de anti-rimpel creme zit.

Briljant geschreven! :D

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    whaha lig in een deuk echt goed geschreven

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zit ook al aan de anti-rimpel creme, beter voorkomen dan genezen denk ik :)
    Leuk verhaal :)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    hahaha geweldig!

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Thanks meiden,zal t aan haar doorgeven.Ik lag ook in een deuk,heb toen gevraagt of het hier op t forum mocht en ze vond het een eer.: )

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

geweldige blog!

eigenlijk is een huid al verouderd vanaf 25 jaar, tenminste, dat zeiden ze ooit tijdens zo'n rtl 4 programma. dus ik denk dat we dan bijna allemaal aan de antirimpel creme met liftende werking mogen :)

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Super!
    Die vriendin van je heeft schrijftalent :)
    Marieke, dan moet ik ook al aan de antirimpelcreme!!! HELP!!!

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

leuk om te lezen!:)

10. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Haha, erg leuk geschreven. Ik mag dan lekker nog even wachten met de antirimpelcreme. Zou nog goed genieten van mijn laatste 3 jaar zonder antirimpelcreme dan:p:D

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ben 35.Zal ik ook maar een pot aanschaffen?Hihi...

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hihi geweldig geschreven :D

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ze zouden het op recept moeten geven bij de dokter...

Hier kijkt er altijd een ENORME ouwe bleekscheet naar me als ik in de spiegel kijk. Heb haar wel eens vriendelijk verzocht aan de kant te gaan staan zodat ik mezelf kon zien.... :(

Heb sinds maandag n potje anti rimpel creme gekocht.... oil of olaz is ook anti rimpel maar daar mee red ik het denk ik niet meer...
    Maar eigenlijk koop ik meer smeerspul om mn droge schilfertjes kwijt te raken als iets anders hoor.... :)

(grappig stukje idd!)

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    whahahaha leuk geschreven..

Deel Deze Pagina