tis toch niet te geloven (herhaling babyfoon leen verhaal)

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Als antwoord op je titel. Ja is zeker wel te geloven. JIJ kunt daar verandering inbrengen. Dat je je wilt uiten is begrijpelijk maar wanneer volgt de derde topic en dé vierde vijfde ... Ik hoef en zal dan ook niet reageren voordat dit gezegd word maar wil je wel even erop wijzen en je hebt jezelf er uiteindelijk meer mee.
    Succes en toi toi toi!

2. Dana

Dana Niet meer actief

laat me raden, je hebt hem wel uitgeleend........

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ben benieuwd of je nou ja of nee hebt gezegd :p

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    tis inderdaad niet te geloven dat er een vervolg komt om het babyfoon verhaal.;)

kom op meid, NEE zeggen is echt zo moelijk niet en als je dat wel vind dan sms je het..... of een leugentje om bestwil en dan is de babyfoon gewoon stuk!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zou dus nu.. als ze hem terug brengt wat zeggen. en niet als ze m komt halen. Gewoon van ik hoop dat je het begrijpt. maar nu leen ik hem liever niet meer uit. dan weet ze gelijk waar ze aan af is en sta je niet voor t blok volgende keer. want dan kan je zeggen dat je het had aangegeven.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

...dat om een babyfoon inderdaad. Moment om te oefenen op je assertiviteit: nee zeggen!

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

en wat heb je gezegd?

8. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Vind een babyfoon iets heel raars om te lenen/uit te lenen.
    (Buiten het feit dat ik het raar vind dat ze dat durft,bij verre buren)
    Die gebruik je toch zelf thuis voor je eigen kids.
    Laat ze maar even rondsnuffelen op MP idd.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha die vond ik allebei goed!

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat is een goede! Gewoon vragen of ze interesse heeft in jullie babyfoon over te kopen omdat hij schijnbaar goed bevalt omdat ze hem om de haverklap leent :p

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje zo duur is een babyfoon toch niet? bij de kruidvat heb je al 1 voor 20 euro

12. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    De enige reden waarom dit door blijft gaan, is omdat jij niet genoeg voor jezelf op komt (en je vriend doet dat voor zichzelf ook niet). Ze heeft dat feilloos door en daarom komt ze vragen om die babyfoon en speelgoed. Ze weet gewoon dat je er toch niet zo gauw over durft te beginnen.

Er is een verschil tussen niet zo assertief zijn en gewoonweg over jezelf heen laten lopen en ik denk dat jij het laatste doet. Stop er gewoon mee en zeg duidelijk NEE, omdat 'ik vind dat je 'm vaak genoeg geleend hebt. Je zegt telkens dat je er zelf een koopt, maar je blijft hier komen om 'm te lenen.Nu stop ik met uitlenen, je gaat er nu echt maar een zelf kopen.' (Je zult zien dat als je het eenmaal gezegd hebt, dat het oplucht. Zo moeilijk is het niet. Desnoods doe je het alsof je het tegen je kind hebt die om snoep komt vragen. Daar zeg je ook nee tegen als jij het er niet mee eens bent)

Het zou me niets verbazen als na jouw NEE! deze zogenaamde vriendschap van de ene op de andere dag afgelopen is (van hun kant) simpelweg, omdat er niets meer te halen valt bij jullie.

Je vriend moet ook stoppen met zo'n zacht ei te zijn. Want hoe attent ook, zijn speelgoedzaak is echt niet afhankelijk van één klant die ook nog eens regelmatig wanbetaler blijkt te zijn.

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Amen!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat een grote l*lsmoes. Ze vergeet nooit bij jullie de babyfoon te lenen ;)

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

mee eens!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik zou nee zeggen .
    Maarja ik ben wel erg assertief zou zelfs zeggen sorry maar de reden waarom je hem steeds leent keur ik niet goed en daar doe ik niet aan mee.

Hier hebben we de babyfoon hoogstens 10 keer gebruikt.

17. Milujem

Milujem Niet meer actief

Komt neer op wat ik wilde zeggen :)

18. Milujem

Milujem Niet meer actief

Amen...

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36