Hallo, Vannacht werd ik wakker met verschikkelijke pijn in mijn bovenbeen. Moeilijk te beschijven maar het kwameropneer dat de pijn niet weg ging. Bah. Best pijnlijk. Zouden dit beenweeen kunnen zijn? Als zijnde voor/oefenweeen? Ik ken namelijk alleen buikweeen van mijn vorige zwangerschap. Gr Anne
Tis een soort krampend gevoel??? Heb weleens gehoord dat je dan magnesium kan gaan slikken dat zou het tegen moeten gaan, maar ja hoe of wat weet ik ook niet
Woow ik had beenweeen wt een hel! En t zwakte ook wel af.. Alleen mijn nadeel was dat het vanaf anderhalf uur na mn gebroken vliezen al om de 1 a 2 min kwam.. En ik dus niet echt tijd had tussendoor Dit was overigens in mn bovenbenen het ergste en moest ze ook echt strekken om het nog een beetje draagbaar te houden..(wat niet lukte )
Denk indd een soort kramp/rusteloze benen? Probeer eens magnesium te slikken als je het nog eens hebt!? Dit helpt goed tegen die benen
Ken wel de krampen in mm kuit. Ook zo pijnlijk. Wist niet dat dit ook kon in je benen. Schrok me dood. Maar niemand kent het als zijnde voor weeen? Zal eens magnesium slikken ja! Hopelijk helpt dat. Veel water drinken schijnt ook te helpen! Groetjes
oooh.. beeen weeen.. brr.... ik had ze.. been en rugweeen.. niks buik weeen... pfff. een hele week voorweeen gehad.. Snachts wel om de 3 minuten... pff...