Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat het niet echt is..Waarom maken ze niet een echt vervolg van die film,denk dat iedereen ervan smult
Aan de ene kant zou dat wel leuk zijn, maar aan de andere kant zou dat misschien ook wel weer de charme van Titanic een beetje tenietdoen denk ik.
ja maar wat zouden ze dan als vervolg moeten doen ?? Bedoel de romance tussen jack en rose is er niet meer want jack is dood .. nou kan uiteraard alles in hollywood maar denk idd dat net als wat vlinderbloem zegt dat dan de charme van de titanic op zich vervalt ..
erg mooi ! Uit welke films komen de stukjes? ik herkende tittanic (uiteraard) Catch me if you can (?) en verder?
Ach, iets over de kleinkinderen van Rose? Ook al zijn het dan niet de kleinkinderen van Jack... Ik geloof dat Danielle Steel ook een boek geschreven heeft wat teruggaat naar die geschiedenis (is ook verfilmd) . Maar ik kan me herinneren dat dat ook een mooi verhaal was. Aan de andere kant: De meeste echte vervolgen op bepaalde films, zijn altijd slechter dan het origineel. Dus dan kan je beter een nieuwe film bedenken die een beetje linkt naar.. dan dat je het een vervolg noemt ook.
Of dat blijkt dat die kleinkinderen wel van Jack zijn. Ze hebben natuurlijk wel sex gehad op dat schip he Maar nee, ik denk ook dat een vervolg niet echt zou werken
Haha grappig inderdaad! Ik herkende ook romeo en juliet. Nee denk ook niet dat een 2e film zou werken.. Wel grappig dat idee van toch Jacks kleinkinderen Denk dat je Titanic moet houden zoals het is. Als je een vervolg maakt dan stelt dat de film misschien ook wel in een ander daglicht. Zou zonde zijn.. Krijg wel zin om de film te kijken haha Groetjess
Oohh ben echt verliefd op die film!! Geweldig. Mijn ex stiefmoeder en ik konden die film wel elke avond kijken. hahaha.
Weet je dat Leonardo Dicaprio zelf voor de lol die trailer heeft gemaakt .. Hij zei het laatst op zijn twitter hahahaha ...
haha kende hem al, maar blijft leuk! Herken idd veel films... Maar toch vind ik het een leuk concept hoor voor een film zo. Als dit écht was, zou ik hem zo gaan kijken!! 8)