Idd jammer dat het niet echt is, krijg namelijk echt zin om m te kijken . Het blijft toch ook echt een super film he...heb hem al ontebalare keren gezien maar hij blijft mooi!
Nou er is nog iemand Fanatiek geweest ... Kijk even naar de onderstaande filmpjes , deze persoon heeft de titanic helemaal na gemaakt in de sims versie ... zo gaaf gedaan ... Ik heb ff de eerste twee delen er op gezet, de rest moet je zelf maar ff kijken op youtube YouTube - PART 1 - Sims 2 TITANIC - V.1 YouTube - PART 2 - Sims 2 TITANIC - V.1
Oh gelukkig! Tis niet echt! Ik schrok al! Sorry voor de liefhebbers hoor, maar heb zo'n hekel aan deze film... Denk dat dat meer komt door de titelsong trouwens hoor..
Dat kan toch niet ... Hoe kan je nou een hekel hebben aan de lekkerste zwijmel film die er is ..... Nee hoor geintje, smaken verschillen .. gelukkig
Hihi! Heb de film in de bios gezien destijds, en vond hem ook leuk hoor. Ben niet zo'n zwijmelfilmtiepje zeg maar... Maar het komt echt door de titelsong hoor.. dat nummer is gedraaid op een crematie... er waren daar heel veel mensen, en bij het uit de zaal lopen werd dat liedje gedraaid, en aangezien wij als laatsten weg gingen, heb ik dat liedje toen 5x achter elkaar gehoord, dus heb het er helemaal mee gehad. Vandaar.