Het is absoluut een mooi luxe hotel maar ik vind titanic in antalya vele malen leuker eerlijk gezegt.
Net iets luxer, net iets meer voor de kids en gewoon de hele sfeer en entourage vonden wij leuker/beter
Oei dat ben ik niet met sidmick eens. Vind titanic in Belek veel luxer en vooral lekker nieuw en fris. Je zit alleen niet aan zee. Je moet met een bootje richting het privé strand. Het bootje vaart elke paar minuten. Vindt het exemplaar in Antalya Lara maar een grote vreetschuur met heel veel aso's. Bovendien zijn de kamers aan een grondige renovatie toe!
haha... zo zie je maar hoe meningen verschillen. Al moet ik wel bekennen dat wij er alweer 5 jaar terug zaten en toen was het absoluut geen vreetschuur idee hoor, je werd ook aan tafel bediend met je drankjes enzo (overigens waren we niet in een schoolvakantie) Belek zijn we geloof ik 2 jaar terug geweest, toen was hij net open
Wij zijn wel in een schoolvakantie geweest een jaartje of 4 geleden. Veel asociale Nederlanders en Engelsen, veel zatlappen en vreselijk gedrag in de eetzalen. Varkens waren er niets bij. Wij hadden een suite, maar dat viel zo erg tegen. Van alles stuk en ontzettend afgeleefde matrassen. Schoonmaak was ook niet goed. Eten vonden wij allemaal niet te eten en alles zeer gehorig. Kortom helaas een slechte ervaring. Dit heeft voor ons beslist nooit meer een "ouder" hotel te kiezen in Turkije. Wellicht is het in een laagseizoen beter verblijven daar. Titanic de luxe in Belek was heerlijk fris, rustig, schoon, nieuw en bovenal heerlijk eten. Ondanks de vele Russen, toch een heerlijke vakantie gehad. Topper voor ons blijft Delphin Imperial. Deze zomer gaan we Sueno de Luxe in Belek proberen, deze is 1 mei jl geopend.
Titanic in Antalya zit vol, dus die valt af. Titanic deluxe in Belek is toch wel erg leuk volgens mij. Het belangrijkste is dat het luxe is en dat er genoeg te doen is voor kinderen. Is dat het geval?
Komt helemaal goed. Er is een leuke kinderclub en een heerlijk kinderbad met glijbanen. Luxe is het zeker