3 kinderen in snikhete auto.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by xElles, Jun 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
  2. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Las het ook net,
    Echt zo kansloos he, ik snap werkelijk niet dat je dat doet.
    Naar mijn mening mogen die “ouders” knetterhard aangepakt worden.
    Zo onverantwoord

Angel1980 likes this.
  3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,617
    8,362
    113
    Female
    Als je nu nog niet weet dat de auto heet wordt leef je echt onder een steen ofzo... tijd om dat tabel toe te voegen aan het theorie examen (als dat er nog niet bij zit).

4. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik vraag me ook echt af wat er in je hoofd omgaat dat je oprecht denkt dat dit prima kan..
    Ook als het geen 28-30 graden was ga je dit toch alsnog niet doen???

Hoop dat er meer volgt dan “een pittig gesprek”.

Mamamia90 likes this.
  5. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

Oct 15, 2017
    4,151
    4,681
    113
    Female
    Ik hoor het! Wat bij mij betreft wordt veilig thuis ingeschakeld hier. Kindermishandeling, iets anders kan ik er niet van maken.

6. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    Echt kansloos dit!
    dan heb je wat mij betreft echt een gaatje in je hoofd, hoeveel waarschuwingen zijn er wel al niet geweest hierover, dan heb je echt onder een steen gelegen..
    van mij mogen ze dit dan ook veel en veel harder bestraffen..

7. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

Dec 8, 2017
    1,033
    1,020
    113
    Female
    Ik denk dat beide ouders zwakbegaafd zijn ofzoiets... iemand met een “normaal” verstand weet dat dit niet kan tocho_O

Angel1980 likes this.
  8. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik vind het ook kindermishandeling.

Vind eigenlijk ook dat ze de ouders dan ook even een halfuurtje in een snikhete auto op moeten sluiten.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Veiligthuis melding is in elk geval heel goed. Het kan nu wel zijn dat ze de komende maanden misschien wel een jaar elke week iemand langs huis krijgen.

Stel er is meer aan de hand dan zijn ze er nu gelukkig bij.

Deze mensen zijn waarschijnlijk simpel. Tenminste...ik ga daar maar vanuit. Ik laat zelfs mijn jongste van bijna 8 nog niet alleen bij de auto wachten. En al helemaal niet in deze warmte.
    Te simpel om te bedenken dat kinderen niet alleen kunnen nog en in deze hitte zelfs dood kunnen gaan.

Gelukkig waren er oplettende mensen in de buurt. Dit had heel naar af kunnen lopen.

10. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Ik word echt woest van zulke berichten. Deze mensen verdienen geen kinderen

Angel1980 likes this.
  11. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Wat een achterlijke figuren. Jammer dat het zich kan voortplanten.

12. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Ik snap best dat mensen een kindje kunnen vergeten (ik ben zelf aardig chaotisch dus ik kan het me echt voorstellen), dus ik veroordeel niet snel, maar 3 kinderen in de auto laten is wel bewust gedaan. Dat vind ik redelijk idioot!

Harperhazel likes this.
  13. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Nou, echt oprecht vergeten kan serieus gebeuren. Drukke baan, stress, slapend kind op de achterbank..
    maar inderdaad 3!!! kinderen in de auto laten en zelf lekker die rommelmarkt af gaan vind ik echt belachelijk.
    Op de een of andere manier ga ook ik er vanuit dat het zwakbegaafde mensen zijn. Heel lullig om te zeggen misschien..

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik las het ook net. Echt wáár zitten je harsens?!

15. mellanie76

mellanie76 VIP lid

Aug 5, 2016
    17,645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Vreselijk voor die kinderen,ze konden geen kant op.Waar zit het verstand van sommige mensen toch?

16. 1548

1548 Niet meer actief

Arme kinderen :(

17. Masky

Masky Actief lid

Apr 11, 2018
    486
    253
    63
    Female
    Onbegrijpelijk zeg! Ik word ook pisst als ik zoiets lees. Als je net de auto open trekt voel je toch zelf ook dat het bloedje heet is. En inderdaad je zou denken dat iedereen onderhand wel weet dat het zo warm word in een auto. Snap sowieso niet dat je kinderen van die leeftijd alleen in de auto laat..

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,877
    5,116
    113
    Al was het niet zo warm geweest, vond ik het al bizar. Echt onbegrijpelijk. Arme kinderen.

Indire and MaMa like this.
  19. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Vreselijk! Ik snap niet dat je je kinderen alleen achterlaat in de auto met dit weer.

20. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb eens een reportage gezien op TV over allemaal Amerikaanse gezinnen die een kind verloren hebben omdat ze het in een te hete auto hadden laten zitten (meestal vergeten). Oh god wat een drama, ik werd er echt naar van om het te zien. Ik kan mij echt niet voorstellen dat je dat bewust doet; misschien stond de auto eerst in de schaduw en met draaien van de zon in zon terechtgekomen of zo?

Share This Page