Titanic Resort Turkije met kindje van 14 maanden?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tulpje, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Wij waren ook aan het denken aan miracle omdat titanic vol is. En daar zijn mijn ouders laatst geweest..

Ik heb weinig tijd gehad deze week maar ik moet echt eens gaan plannen en boeken haha.. mijn vriend zegt we pakken last minute. Maar dan ben ik bang dat er niks fatsoenlijks meer beschikbaar is..

Xx

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Helaas zijn de laatste jaren de last minutes helemaal niet meer zo aantrekkelijk. Wij deden het ook wel maar het was een heel gezoek dan. Vooral omdat wij altijd een extra slaapkamer willen voor de kinderen. En soms zijn de prijzen ook niet echt aantrekkelijk

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wij zitten nu in Delphin Imperial ( 2 of 3 hotels naast titanic) echt een super resort kan ik je zeggen!!!! :D in ieder geval succes met rondkijken vind last minutes niet echt goedkoop meer.

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Het Miracle is idd. ook echt een aanrader.

Maar bedenk je goed als je niet gevaccineerd naar Turkije gaat. Het wordt niet voor niets geadviseerd.
    En tuurlijk gaat het 99 van de 100x goed! Maar je zal net die ene zijn die met hepatitis A thuiskomt.
    En op jaarbasis zijn dat meer mensen dan je denkt.....

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie! Je gaat vast nog wel iets heel leuks vinden!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, helemaal mee eens. Juist in toeristische oorden is de kans op HepA groter dan in het binnenland, omdat helaas niet iedereen het even nauw neemt met de hygiene. En dan kun jij op schepijs of rauwkost letten maar als de kok die jouw eten heeft gemaakt niet zijn handen wast na wc-bezoek en besmet is met HepA dan is het voor jou ook raak. Zeker als je zwanger bent het risico niet nemen. Turkije is ook heel leuk met een baby :)

6. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Ik heb me zwanger gewoon laten inenten hoor, was geen probleem volgens de GGD..
    Inentingen worden wel steeds populairder...

7. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wil je beslist richting Titanic resort omgeving! want anders zou ik zeggen ga naar hotel Turban in Marmaris prachtige omgeving en veel te doen ook voor kinderen!

En over dat inenten dat is persoonlijk wij hebben ons nog nooit laten inenten en wij zijn al vaak geweest in Turkije.. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt..

8. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    bedankt voor de reacties..

Het wordt Het Royal Wings hotel..
    het scheelt idd niks met die last minutes.. het is ook de laatste keer dat ik zo laat boek ! (niks voor mij)

Over het inenten ben ik idd van bewust dat het fout kan gaan.. maar ik let gewoon goed op met wat ik eet en drink.. ik laat mijn zoontje wel vaccineren, want stel dat hij het wel krijgt.. dat hij zich bijvoorbeeld verslikt in het water van het zwembad of zee of weet ik veel wat haha..maja zolang ik geen water/ijsblokjes/schepijs/ en gewassen rouwkost/sla enzv eet is de kans heel erg klein.. en ik eet/drink uiteraard niets buiten het hotel..

echt bedankt voor alle reacties.. !

groetjesssss

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Club golden beach en aqua fantasy zijn hier favoriet.
    Wij gaan al 11 jaar naar Turkije met de kids en het gaat altijd goed. We hebben helaas wel veel zieke mensen meegemaakt die zich niet hadden laten inenten, het wordt ook sterk aangeraden. Eten wordt niet standaard bereid met fleswater en salade is toch wel erg lekker op een warme dag. Kinderen die nog in het vaccinatieprigramma zitten hebben geen enting nodig. Ik zou het cb bellen wat zij adviseren want soms is een prik te lang geleden geweest. Hier heeft de kleine toen een prik eerder gehad. De eerste keer krijg je twee prikken, het jaar erop moet je er 1 herhalen deze mocht ik wel toen ik zwanger was, want juist als je zwanger bent is het gevaarlijk niet ingeënt te zijn.

10. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    wij gaan naar sea world resort in turkije. iemand hier ervaring mee
    mijn zoontje is 5 en mijn zus gaat ook mee, haar kind is dan bijna 2 en ze is in verwachting van de 2e.
    zelf hoop ik dan ook zwanger te zijn.
    ook wij hebben ons noooit laten inenten en nog nooit ziek geweest gelukkig

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wij gaan binnenkort ook naar Turkije, aqua nog iets. ..hotel. Wat allemaal mee te nemen en halen enz?

12. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    ik ga 10 juni voor het eerst met beide kindjes naar turkije , wij gaan naar een kids en co hotel van cordendon....helemaal gericht op kinderen zelfs voor babies iedeaal daar. heb er heel veel zin in....alleen de reis zie ik enorm tegenop.

Zal ik mijn jongens van en bijna nog moeten laten slapen daar? hier slapen ze niet meer, maar daar gaan ze natuurlijk veel later naar bed?

Deel Deze Pagina