Dekentje kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Prinsesje23, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Bij onze kinderwagen zat een dekentje maar nu hoorde ik dat je die niet mag gebruiken. Er moet dus een andere oplossing komen voor in de kinderwagen. Wat gebruiken jullie in de kinderwagen?

2. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Ik heb een dekentje gebruikt, wat normaal gesproken bestemd is voor een wiegje.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij gebruikten ook een wiegdekentje.
    Het dekentje dat bij de kinderwagen kwam was synthetische fleece, en dat wordt afgeraden om te gebruiken tijdens het slapen.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hadden Teun in een winterjas met daaraan een voetenzak, kon je er ook afritsen...deze was warm genoeg en daarover hadden we het dekje van de wagen....koud heeft hij het niet gehad...met 4 mnd was hij al uit de bak en toen was het april dus zou niet weten voor deze periode/zomer in de wagen...

5. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Alleen een lakentje of dan ook een dekentje erbij? Zeg maar zo'n combi (gebruiken wij ook in het bedje)

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Molton + hoeslaken om het matrasje, dan een wieglaken + wiegdeken.
    Net zoals een bedje dus......

7. wolly

wolly Niet meer actief

Ik gebruik een aankleedkussen hoes voor het matrasje en een hydrofiele luier onder het hoofdje en een katoenen wiegdekentje en wieglakentje voor het opmaken van de kinderwagen.

8. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik gebruik een dekzeiltje, washoes, lakentje en dekentje en dan een hydrofiel luier. Maar eh...vinden jullie het ook zo'n 'geprop' met al die lakentjes en stofjes?

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @robin: nou inderdaad! Heb soms ook het idee dat ze er helemaal scheef van gaat liggen... pfffff Zal blij zijn als het echt zomer is en er alleen een lakentje in kan ofzo.

10. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36

Hier ook zo! Alleen met hydrofiele doek onder haar hoofdje. Ze spuugt namelijk nog wel eens!

Deel Deze Pagina