Bij onze kinderwagen zat een dekentje maar nu hoorde ik dat je die niet mag gebruiken. Er moet dus een andere oplossing komen voor in de kinderwagen. Wat gebruiken jullie in de kinderwagen?
Wij gebruikten ook een wiegdekentje. Het dekentje dat bij de kinderwagen kwam was synthetische fleece, en dat wordt afgeraden om te gebruiken tijdens het slapen.
wij hadden Teun in een winterjas met daaraan een voetenzak, kon je er ook afritsen...deze was warm genoeg en daarover hadden we het dekje van de wagen....koud heeft hij het niet gehad...met 4 mnd was hij al uit de bak en toen was het april dus zou niet weten voor deze periode/zomer in de wagen...
Alleen een lakentje of dan ook een dekentje erbij? Zeg maar zo'n combi (gebruiken wij ook in het bedje)
Ik gebruik een aankleedkussen hoes voor het matrasje en een hydrofiele luier onder het hoofdje en een katoenen wiegdekentje en wieglakentje voor het opmaken van de kinderwagen.
Ik gebruik een dekzeiltje, washoes, lakentje en dekentje en dan een hydrofiel luier. Maar eh...vinden jullie het ook zo'n 'geprop' met al die lakentjes en stofjes?
@robin: nou inderdaad! Heb soms ook het idee dat ze er helemaal scheef van gaat liggen... pfffff Zal blij zijn als het echt zomer is en er alleen een lakentje in kan ofzo.