titaniumbaby swing

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marloes80, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mijn zus wilde graag deze wipstoel geven als de baby geboren is, maar nu lees ik op 1 website (babydump) dat hij maar geschikt is tot 6 maanden/9 kg.

Is dit ook echt zo, want dat is natuurlijk maar heel kort...
    Ik vind ze juist zo makkelijk om de eerste fruit/groentehapjes in te geven etc...

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Veel wipstoeltjes zijn maar tot 9 kilo, hier een van fisher price en je merkt echt dat dat een maximum gewicht is ja!

maaaarrr mijn zoontje heeft een gemiddeld gewicht en zat met de 9 maanden controle pas op 9 kilo.. en toen gebruikte we helemaal geen wipper meer omdat ie goed kon zitten en we hebben de wipper echt versleten in de eerste maanden hoor!

Dus t is persoonlijk maar hier was t geen probleem! :)

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Wij hebben deze ook. Mijn dochter van 1,5 zit er nog weleens in. Gewoon rustig tv kijken in de zitstand. Ze klimt er dan zelf in. Eigenlijk niet over nagedacht dat ze ms te zwaar ervoor kan zijn. Nou is ze wel een kleine meid. Hij is best degelijk, dus ik durf haar er nog wel in te laten zitten.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oke, dat klinkt al beter.

Onze oude stoel is echt op... en daar hebben de mannen dus lang gebruik van gemaakt, dus wil wel een beetje zekerheid hebben...

en deze is gewoon leuk en mooi!

Deel Deze Pagina