Deze combinatie vind ik heel mooi bij elkaar, maar wil er toch graag een kleur bij omdat ik denk dat het anders te saai is. Wij weten niet wat het wordt dus het moet een kleur zijn die zowel voor een jongen als een meisje kan. Welke kleur zouden jullie hierbij kiezen? De meubels worden waarschijnlijk sofie van bopita, omdat die een smalle kast heeft die we goed kwijt kunnen
mijn toekomstige kinderkamer word ook zo.. met wit en grijs. taupe vloeren.. ik wacht tot ik weet wat het word en doe er dan met lila of turqoise gordijnen en aan kleding bij.. als je niet wilt weten wat het word kan je kiezen voor rood als je van stoer houd of met groen. ik vind mintgroen erg mooi met grijs en wit..of aankleden met witte gordijntjes met print van beertjes oid
ik zou voor turquise gaan, vind lila wel meer voor een meisje.. Of wat ik ook mooi vind bruin/camel. En daar staat roze ook weer mooi bij als het een meisje is...
Onze babykamer heeft grijs met zilveren accenten aan 1 muur en de overige 3 zijn wit (behang) Voor het raam hebben we een muisgrijs rolgordijn en witte overgordijnen met (zilver) nijntje afbeeldingen) op de vloer ligt een muisgrijs tapijt en de meubeltjes zijn wit met zilver en (soort) wit melkglas (volgens mij is het de babykamer focus gekocht bij babydump. Weet het niet zeker. We hebben de babykamer kado gekregen van mijn ouders) Overige kleurtjes kwamen vanzelf na de geboorte van Stijn. Gekleurde dekentjes, boeken op een boekenplank, knuffeltjes, mobiel ed. Het is nog steeds een mooie rustgevende kamer.
Lime groen of turquoise kan voor beide. Je kunt ook wachten met de laatste gekleurde aankleding tot na de geboorte. Hier dezelfde style met fuchsia, stoer maar ook zo schattig!