Ondanks dit gure weer kon ik niet meer wachten. Nog geen paaseitjes maar wel alvast de lente in huis. Wie volgt?
Zooo leuk!! Ziet er mooi uit! Hier ook al wat lente in huis, heb een leuke tak in een vaas gezet en de kinderen mochten er wat versiersels in doen, eitjes en van die decoratie kuikentjes. Het is wat vroeg, maar we worden er zo blij van
Nog geen decoratie in huis, maar wel net 3 paaseitjes naar binnen gewerkt. Ik ben wel dol op hyacinten. Zodra ik die in huis heb is voor mij de lente begonnen. Daar hoop ik snel een foto van te kunnen plaatsen
Hier ook al van die takken, erg leuk. Ik wissel verder een beetje af met wat ik heb staan . Bloembollen/mooie bos bloemen/tulpen/narcissen.
Ik heb nog weinig lente achtig staan. En als ik naar de weersvoorspellingen van deze week kijk blijft dat ook nog zo.
Ik heb een gele prunus in de tuin geplant, een paar potten met narcissen en tulpen gevuld en wat (winterharde) viooltjes in de borders gezet. Buitenshuis check! In huis moet nog, staat volgende week op de planning.