Problemen met RTL

Discussie in 'De lounge' gestart door Josien, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben?!?

Sinds enige dagen hebben we veel problemen met het kijken naar RTL. Op dit moment bijvoorbeeld probeer ik een aflevering van CSI Miami te volgen, maar het geluid geeft steeds van die harde ploffen tussendoor. De hele tijd is het geluid goed en zo af en toe gaat het ineens heel hard. Het is erg storend wanneer je hiernaar kijkt. Daarnaast lijkt de ondertiteling steeds enkele seconden te laat in beeld te verschijnen.

Sinds enige dagen hebben we hiervan last. Zijn er nog meer mensen die daar last van hebben? Mijn schoonouders hadden het ook al...

Groetjes,
    Josien

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heb er ook last van zit csi te kijken, had vorige week ook al last van die ondertiteling word er dood moe van!

3. pffffff ja die ondertiteling hier ook er zit wat vertraging in....zo irritant. Maar die ploffen hoor ik niet.

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi hoi... maar heb jij ook dat van die harde geluiden tussendoor? Echt irri hè?

Groetjes,
    Josien

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

die harde knallen zijn me niet zo op gevallen maar ken ook aan mijn gehoor leggen hoor haahahah

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden, bedankt!

Vreemd... ik weet ook eigenlijk niet wie erop aan moet spreken. Maar als ik jullie zo hoor denk ik dat het geluid een probleem is van de kabelleverancier en de ondertiteling wel van RTL. Ik heb ze allebei een mailtje gestuurd... dus we wachten het even af... Het is wel irritant moet ik zeggen.

Mijn schoonouders, die niet zo ver hier vandaan wonen, hebben precies hetzelfde...

7. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    hier ook problemen met de ondertiteling. er zit een vertraging in en sinds de breedbeeld-uitzending (01 juni) ook niet volledig leesbaar.
    wij kijken via de satteliet dus ik denk dat het probleem bij rtl ligt.

groet inge

8. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hadden we gister ook gehad .
    vlak voor gtst nog
    werdt de beeldscherm weer eens zwart.
    mijn hubby zei al: he wie doet te tv nou weer uit ahahha.
    eigenlijk niet oz grappig maar op dat moment wel.
    en elke keer gaat het beeld storen echt raar.

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hier ook die geluuids ploffen...zoooo irri maar wij hebben het alleen bij rtl5

van de ondertiteling is me nog niks opgevallen :(

En ook wij hadden zwart beeld, ik dacht nog hoe kan dat zet net de tv aan :-k haha!

Josien welke leverancier hebben jullie dan? wij @Home.
    Ben benieuwd of het over gaat!

10. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Jaaaaahaaaa hier gisteren ook... zat ik net lekker voor de buis word ie ZWART... najaaaaa.. haha

gelukkig kwam het beeld net op tijd weer terug..

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vertraging in de ondertitteling hebben we hier ook, soms hebben we gewoon 1 minuut of zo zwart beeld en dan ineens is het weer goed. (voor gtst) daarna bij csi op rtl5 liep de ondertiteling achter ook zo irritant net of je een overheengesproken versie aan het kijken bent. hier ook @home en dan digitale tv kastje van samsung die ook wel is de neiging heeft uit te vallen ineens of te gaan zappen terwijl de afstand op tafel ligt.

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bij ons ging hij gisteren even op zwart. Hier geen ploffen bemerkt.
    RTL ging over op breedbeeld ( daar maakten ze reclame voor een poosje terug) zou dat het mischien zijn ?

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ja Nemo, daar dacht ik ook aan... Maar ik heb onderstaand mailtje van RTL gekregen:

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor de e-mail.

Helaas waren er technische storingen die nu opgelost zijn.

Met vriendelijke groet,
    RTL Nederland,
    Publieksvoorlichting

Het zou dus opgelost moeten zijn... echter, die mailtje is vanmorgen naar mij gestuurd en bij Dr. Phil vanmiddag had ik het weer. :(

@Tweeling, wij hebben ook @Home ja. Eigenlijk verder nooit problemen mee. Ik heb hem nu trouwens expres op RTL5 staan. Maar op het moment nergens last van... Hopen dat het zo blijft...

Deel Deze Pagina