http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=60259 Ik wil samen met mijn zus een canvas doek cadeau doen aan mijn ouders voor de kerst. Met de foto's van alle 4 de kleinkinderen. Is dit wat? Ik twijfel over het zwart, is het niet te donker.?
Ja dat begrijp ik, maar de canvas doeken die ik tot nu toe overal gezien heb zijn met een lichte achtergrond, en ik weet dus niet hoe een donkere achtergrond uit komt.
Het ligt natuurlijk ook een beetje aan de inrichting van je ouders huis. Maar juist als ze veel lichte dingen hebben, of gewoon lichte muren steekt dit er waarschijnlijk juist wel heel mooi bij af... dus ik zeg ja! maar je moet het natuurlijk wel alleen doen als jij denkt dat het mooi zal staan...
Ik vind hem persoonlijk te donker. Maar eigenlijk is dat ook heel smaakgebonden. Als jij/jullie hem mooi vinden, dan is het toch goed?
kan je de achtergrond niet bewerken in een lichtere kleur? of misschien kan het bedrijf waar je hem af laat drukken dat aanpassen. persoonlijk vind ik hem ook iets te donker.
Ik vind het te druk. Ik zou alleen de foto met zijn allen gebruiken. Die foto's en namen ernaast vind ik teveel. Leuke kinderen hoor,
Ik vind m ook te druk met alle namen erbij. Ik zou alleen de foto met zijn allen erop zetten... Ik heb er ook een aan mijn moeder kado gedaan van alle kleinkinderen. Ze vond het helemaal super. Tranen rolden over haar wangen...lief!
Ik heb een licht huis, dus dan is een donkere achtergrond juist mooi. Maar ik zou geen bewerkte foto doen. Hij is zo, met d ekids alleen, leuk genoeg. Wist je trouwens dat ze bij webprint.nl 50% korting hebben?! is de mooite waard!
Ik zou m iets lichter doen en alleen een grote foto.. De namen erbij vind ik nog wel leuk.. Maar smaken verschillen.. Succes!
Ik vind hem wel leuk! Wij hebben veel zwarte dingen, dus bij ons zou die goed passen.... Alleen.... Zou ik de namen er niet bij doen, want dat vind ik wel druk ogen. Ik neem aan dat je ouders weten hoe hun kleinkinderen heten hihi
Dit wilde ik ook zeggen, gewoon alleen één foto is veel mooier om op canvas te laten drukken (vind ik dan hè).