De titel zegt het al; waar gaan jullie naar toe dit jaar? Wij gaan dit jaar naar Frankrijk. Voor het eerst naar een camping Klein, ecologisch en midden in de natuur. Een echte familiecamping, vooral voor kinderen van 4 tot 12 jaar.. We verblijven in een safaritent Ben heel erg benieuwd! En na twee weken 'rust' gaan we naar 4 dagen naar Disneyland. Twee uiterste kan je wel zeggen En...., wat gaan jullie doen? Blijven jullie thuis, weg in Nederland, europa, of misschien een verre reis? Ik ben benieuwd!
Wij gaan naar Italië toe, naar het Gardameer. kant en klare tent gehuurd, ideaal Wat we daar gaan doen, lekker relaxen, naar dorpjes, lekker barbecuen, met Jayden spelen, ijs eten, genieten!!
Klinkt goed! Wij zijn vorige jaar in Italie geweest ( Venetiaanse kust, Caorle) en dat was ook genieten. Heel veel plezier!
Wij gaan met ons gezin, én een kindje in mijn buik inmiddels met het vliegtuig naar Kreta, all- inclusive , met water prekpak voor de jongens. Vind het wel een beetje eng nu ik zwanger ben te moeten vliegen en 'vreemd' eten te moeten nuttige! Nu maar hopen dat de hygiëne helemaal goed is
Wij zijn net een week naar center parcs geweest en gaan misschien dit najaar nog een keer. Verder aan het sparen voor Disney volgend jaar maart/april, we gaan voordat T. Leerplichtig wordt zodat we doordeweeks kunnen. Weekenden en vakanties zijn zo druk in Disney
Wij zijn echte Italië gangers. We zijn net terug van een weekje Italië, Gardameer. Zonder de 2 oudsten want die waren bij hun vader. En we gaan in de zomervakantie nog 2 weken naar Italië, Toscane. We hebben daar een stacaravan gehuurd, op een camping vol kinder/puber animatie en zwembaden zodat ook de oudste 2 genoeg te doen hebben .
Wij gaan, zoals altijd, naar Turkije. Eerst 2 weken Alanya bij mijn schoonzusje, lekker toeristje uithangen, en daarna 3 weken naar het dorp van mijn schoonfamilie in de buurt van Ankara
wij gaan naar spanje een grote camping, maar we gaan wel bach to basic, telefoons uit zodra we er zijn en geen latop tv of iets mee heerlijk genieten van elkaar, we kijken er enorm naar uit.
Cool!! Wij zijn vorig jaar geweest als huwelijksreis. Helemaal verliefd op de U.S.A! Nu alweer aan het sparen voor de volgende reis daarna toe. Heel veel plezier alvast en geniet van wat er aangeboden wordt.
Wij gaan eind juni 2 weken naar Frankrijk, hebben een ingerichte bungalowtent gehuurd op een grote camping in de Ardèche. Voor het eerst met onze dochter zover weg, erg veel zin in
Wij gaan 3 weken naar Frankrijk. Eerst 2 weken kamperen op camping Le Pech Charmant in de Dordogne. En dan nog een weekje naar mijn schoonouders die in de Ardeche wonen.
Wij gaan 3 weken naar Frankrijk. De 1e week gaan we onthaasten in een huisje op landgoed van NL-ers bij een kasteel. Heerlijk met privézwembad, enorme boomgaard/tuin en RUST! Daarna staan we 2 weken op een NL camping in de Franse Alpen. Dit jaar voor 't eerst in een stacaravan, ik zag het dit jaar niet zitten om te gaan kamperen in onze tent met een peuter en baby. Ben erg benieuwd hoe het bevalt!
Wij gaan met beeb van dan 6 maanden in september naar Kreta. Vind het wel spannend hoe het gaat in het vliegtuig maar heb er nu al super veel zin in!