Nouja, zo'n blubber geeft meestal wel een stuk meer mee Die vormt zich gewoon aan de omgeving haha! En die mannen zijn ook niet in een periode van een paar maandjes zo dik geworden
hahahaha geweldig me Buikspieren zijn weer gertraint.. ik had het vande week met de autodeur ik dichtgooide me buik stak tog wat verder uit dan ik dacht haha..
whaha! dit ken ik... zat er al aan te denken om mijn man me te laten scheren maar dit vind ik toch een beetje eng... stel dat hij ineens uitschiet... oeffff... mijn benen kan ik nu nog net bij en mijn bikinilijn hars ik altijd, maar dat wordt ook steeds lastiger...... kan niet meer zo goed zien waar ik mijn stripje op plak
ja hahaha ik heb geen man die ik het kan laten doen maare was er dus ook al aan het denken waneer het echt niet meer gaat gewoon mijn moeder te laten doen ze weet toch al hoe het eruit ziet daar hahaha want een dooie cavia op mijn mus wil ik dus absoluut niet met de bevalling! doe het nu trouwens maar gewoon op de tast! en ja heb wel hier en daar wat sneetjes maar raak er steeds getrainder in!
hihi! tja, je moeder kan ook natuurlijk! hihi.... en die dooie cavia wil niemand hebben tijdens de bevalling denk ik.... ik had geloof ik 1,5 week voor mijn bevalling van de eerste nog heel netjes alles afgeschoren, onder het mum van beter nu eraf en dan straks een beetje, als te vroeg bevallen en behaard zijn ! en ik was dus 10 dagen eerder bevallen dus was maar goed ook!
Haha ja die buik gaat nu echt in de weg zitten, ik heb er nog niet heel veel last van want mijn buikje toont vrij klein, maar met fietsen merk ik toch ook wel dat ik meer wijdbeens ga fietsen en dat ik moeilijker voorruit kom.
Haha hier met 1e zwangerschap ook met de strijkbout ertegenaan en met koken ineens een hete pan ertegen..zucht
hahahahh grappig dit.....en dan ben je eindelijk aan je buik gewent...issie weer weg terwijl jij in je hoofd nog maat xxxxxxxxxxxl hebt.....hihi
ik wilde op n parkeerplaats tussen 2 auto's doorlopen, ik was al aan het wurmen ,maar kwam er natuurlijk nooit tussen door met zo'n buik
en dat is het koken! ik merk nu dat als ik aan tafel zit te eten, dat de afstand van bord-vork naar mond groter is en er valt geregeld eten op mijn buik (aka bijzettafel)... ook héél charmant. ik merkte vandaag ook bij de supermarkt dat ik zijwaarts eten op de band neerleg om niet tegen de lopende band aan te botsen...
bij de mac of burgerking. hebben ze van die leuke zitjes met bankjes. zo'n back to the sixties stijl. laatst dacht ik ow past makkelijk. maar helaas paste niet. arm kind
Sja ze moeten ook een wet maken die zegt dat als er zwangeren in de buurt zijjn iedereen zn zijspiegels zo ver mogelijk in moet klappen. Dan kunnen we tenminste de stoep nog gewoon bereiken zonder omweg!
Ow geweldig, gelukkig ben ik dus niet de enige! Haha! Hoewel ik het nooit aan iemand heb toegegeven zegmaar ! Ik heb met de vorige zwangerschap regelmatig gehad dat ik voor een deur stil moest gaan staan die automatisch open gaat, bij een supermarkt bijvoorbeeld, en dat je dan denkt nog wel een stapje dichterbij te kunnen en dan dus idd gewoon tegen die deur aanloopt omdat die nog niet open was en er nog een buik voor je zit! Ook echt vreselijk! ! Verder met tussen auto's doorlopen in de parkeergarage en op parkeerplekken ook weleens om moeten lopen, of op je tenen en dan net met je kont tussen de spiegels door kunnen glippen! Hmm de auto parkeren en er niet meer uitkunnen gelukkig niet gehad zeg! Haha! Maarja ik ben ook een parkeer wonder die perse een plek voor een vrachtauto nodig heeft om te parkeren !
Ik heb twee keer met mn buik tussen zo'n KLOTE metro poortje gezeten omdat ze al dicht gingen terwijl ik er liep.... Gelukkig was ik er de tweede keer al op bedacht.... Dus zwangeren in omgeving Rotterdam... let op! en houdt echt je handen vooruit als je zo'n poortje door gaat....!
wat ik ook had met koken, als ik iets van groente of zo aan het snijden was op het aanrecht viel de helft ernaast ik kon door mn buik niet meer goed bij het aanrecht staan ons konijn was er gelukkig mee dat alles op de grond viel
hahaha ik ging laatst naar de supermarkt en had niet zo netjes in de vakken geparkeerd maar ik dacht ach ben zo klaar maar toen ik terug kwam had een busje strak naast mij geparkeerd dus kon ik never nooit meer mijn auto in dus ben een kwartier bezig geweest via de passagiers kant mijn auto in te komen
Bij ons is de slaapkamer een beetje gaar ingericht. De kast blokkeert de deur namelijk dus die gaat maar een stukje open. Nu is dat normaal geen probleem, glip er zo tussen door. Maar nu moet ik dus bukken, zodat de deurkruk tussen mijn borsten en buik doorgaat... Echt handig, vooral wanneer ik het vergeet en dus letterlijk vastloop haha.
wij eten nu nog heel asociaal op de bank voor de tv (onder het motto, we hoeven het goede voorbeeld nog niet te geven) maar er ligt inmiddels toch al aardig was pasta en pinda saus in de vloerbedekking......