Vlokkentest inmiddels gehad.. Nu begint het wachten pas echt. De vlokkentest zelf vond ik wel meevallen, nu alleen wat kramp. Maar rustig aan doen vandaag. Nogmaals bedankt voor het duimen meiden!
Sterkte met wachten. Gelukkig krijg je al snel een uitslag! En idd rustig aan doen de komende dagen. Kramp/beurs gevoel kan nog een paar dagen aanhouden.
Th@Nks weer meiden, hoe meer duimen er duimen hoe beter. Vandaag een beetje een verdrietig dagje, kan aan niets anders denken van het weekend maar afleiding zoeken zodat het sneller maandag is...
Heel veel sterkte en ik hoop dat je wat afleiding hebt gehad. Ik duim me suf voor een goede uitslag voor maandag!!!!
Wat een lange dagen voor jullie. Sterkte nog even met afwachten. Duim voor jullie dat de uitslag goed is!
bedankt meiden! Begin hem nu toch wel erg te knijpen.. durf ergens geen eens meer hoop te hebben Jos voelt ook alle spanning en is erg onrustig, vind ik zo zielig maar kan er niets aan doen Morgen werken tot 13.30 uur, kan vanaf 14.00 uur gebeld worden dus wil graag thuis zijn als het telefoontje komt. Hoop dat ik straks in slaap kom..
Heel veel sterkte en hopenlijk slaap je vannacht een beetje goed. Succes morgen,we duimen verder!! *digi knuffel*