Hey hey, Nou daar sta je dan..... begin van n nieuw jaar, dacht een nieuwe start, nieuw leven opbouwen, terug naar mijn ouders, stikken van de schulden, hoop ellende meegemaakt.... een nieuw begin dat gaat het zeker worden ! na een relatie van 3 jaar met mijn ex, ben ik vorig jaar iemand tegen het lijf gelopen waarvan ik dacht....jij bent het helemaal....maar oh wat een vergissing, een grote leugen, liegen over zijn naam, achtergrond, alles wat je maar kunt bedenken, vreemdgaan tot en met, noem het maar op. Gelukkig was ik over hem heel snel heen, want ja, wat heb je tenslotte aan zulke personen. Helemaal niets. Wat ik toen niet wist, maar nu sinds een maandje wel weet, dat ik zwanger van hem ben. Ik heb helemaal niets, maar dan ook niets gemerkt, niet misselijk geweest, gewoon ongesteld geweest, totdat dat laatste in december wegbleef. De schrik sloeg toe, ojee wat nu, ik woonde inmiddels weer bij mijn ouders, maar was zo bang voor de reactie, dat ik het pas vorige week in samenwerking met maatschappelijk werk heb durven zeggen. Ben daardoor ook niet eerder als vandaag naar verloskundige geweest, en tja daar kreeg ik te horen, dat ik al 30 weken zwanger was....jep van meneer de bedrieger dus. Neemt niet weg, dat ik heel blij ben met het kleine wonder binnen in me, alleen, alles komt nu op me af, huisje regelen, uitkering regelen, hoop schulden, geen vrienden meer, niks. Gelukkig heb ik de steun van mijn ouders en zusje, ondanks dat er nog superveel stress is omdat het zo kort dag is. Maar hoe dan ook, ondanks dat ik wel steun heb van mijn ouders en al, is het toch raar dit zonder partner te moeten doen. Alhoewel ik wel zoiets heb, de vader krijgt helemaal niks te horen, sterker nog, waarschijnlijk zal hij ontkennen dat het van hem is. Ik ga dit lekker in mijn eentje doen, ofja lekker.... ga er voor mezelf zijn en mijn kleine knulleke binnen in me.....yep it's a boy....vandaag ook te horen gekregen.
Wat een verhaal Patrieske! Pff.. Maar ben blij dat je happy bent met de kleine knul die in je buikje groeit... En dan komt de rest vanzelf ook wel goed! Als je daar maar op blijft vertrouwen... Nou meid, good luck!
in ieder geval gefeliciteerd, hoe moeilijk het ook zal zijn.... het komt goed meid.... met de hulp van je familie komt de kleine echt wel groot! maar wat een naar verhaal.... heb vetrouwen in jezelf en de kleine.. je slaat je er wel doorheen! good luck!
jeetje wat een verhaal .. ondanks dat veel sterkte, het is fijn dat je van je ouders & zusje de steun krijgt veel sterkte met alles
Jeeetje wat zal je geschrokken zijn! Dit is niet niets. Maar je komt er wel hoor..Probeer je schulden stukje bij beetje af te lossen.Gelukkig staan je ouders er en je zusje.. Je zal dus niet alleen zijn! En het zal inderdaad even haasten worden voor je en ook heb je een korte tijd om te wennen aan het feit dat je mama wordt.. Maar het komt vast goed.. Sterkte en succes!
wow dat zal ff slikken geweest zijn om er ten eerste achter te komen dat je zwanger bent, ongepland en dan ook nog dat je al 30 weken bent... maar hey gefeliciteerd met je wonderboy!..... en het is super dat je je zus en ouders achter je hebt. komt wel goed zo echt maak je maar niet druk spulletjes voor de kleine hoeven helemaal niet duur te zijn. veel om je heen kijken en vragen en bij tweedehands enzo en ja je moet natuurlijk nog veel regelen in een best wel korte tijd. maar weet je een heleboel kan je ook nog regelen als de kleine er is dus maak gewoon lijstjes met dingen die echt geregeld moeten zijn voor de kleine er is en alles wat nog kan wachten. krijg je wat overzicht en ook wat rust en genieten meid das het belangrijkste! gaat je lukken als alleenstaande mama hoor. zeker met lieve mensen om je heen! suc6
oh en hey........vrienden komen vanzelf weer hoor je komt straks met je kleine wonder vanzelf in een hele nieuwe wereld terecht en voor je het weet zit je gezellig koffie te leuten met andere mama's
Jeetje wat een verhaal! Misschien een stomme vraag,maar had je dan niet gemerkt dat je dikker werd? Lijkt me zo vreemd m al zo ver te zijn en niks te hebben gemerkt. Heel veel sterkte en succes!
gefeliciteerd komt helemaal goed hoor. niewe leven nieuwe start.. jammer an de ellende omheen maar je komt er wel uiteindeljk uit.. zal moeilijk worden maar oh je heb toch wel een mooi wondertije die binnen je groeit. aub nooit kleintje verwijten voor zijn vaders leugens!
het gekke is, ik ben gewoon naar mijn mening ongesteld geweest, dat dit dus niet "gewoon ongesteld" was maar alleen n beetje vloeien...dat wist ik dus niet. Dikker werd ik ook niet, ik viel juist heel veel af, heb ook heel veel gewerkt en lange dagen gemaakt, slikte de pil gewoon door, tja het klinkt misschien heel raar allemaal, maar ik kan er ook niks anders van maken. Ben niet misselijk geweest, geen gevoelige borsten gehad....niks gewoon. Tja en dat ik moe was, dat dacht ik dus, dat kwam door het vele werken van 13 uur op n dag, 7 dagen in de week..... In december hield mijn "ongesteldheid" ineens op, test gedaan, en jawel hoor. Uiteindelijk door allerlei omstandigheden heb ik het pas 'n dikke 3 weken terug aan mijn ouders durven te vertellen, en vanaf DAT moment dat iedereen het mocht weten, ben ik dus explosief gegroeid. Nu voel ik dus ook uiteraard de kleine, schoppen, heb last van mijn rug, ren me rot naar wc omdat mijn blaas weer eens vol lijkt te zijn... maar...... ik ben heel erg blij, dat ik nu nog even kan genieten tussen alle regeldingen door !
Dit kleine wondertje binnen in me, zal ik dat nooit verwijten, die krijgt alle liefde die een kind zich maar kan wensen. Mijn kleintje heeft er tenslotte ook niet om gevraagd dat het nou eenmaal zo loopt zoals het loopt. De vader echter.... die hoef ik nooit meer te zien of te spreken, laat staan dat ik van hem uberhaupt iets zou kunnen verwachten als hij het zou weten. Denk eerder dat hij het zou ontkennen. Maar goed, mocht mijn kleine wondertje straks vragen hebben, dan zal ik ze zo eerlijk mogelijk proberen te beantwoorden.
Nou gefeliciteerd Dat lijk mij ook schrikken hoor, weet de vader wel dat je in verwachting bent van hem?
het klinkt misschien heel egoistisch, maar ik wil hem gewoon niet meer zien, hij weet het niet. maar ik verwacht ook niks van hem. ik heb mijn plan getrokken, hij is er een van de zovelen die er alleen op uit is om me omlaag te halen en misbruik van me te maken. Daar pas ik voor.