heb je urgentie nodig?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door vrouwpoohbeer, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Ben jij ook zo'n moeder die zonder huis zit en hoog nodig urgentie wil hebben.

De gemeente wijst je af omdat je niet precies binnen "de regeltjes" valt en daar zit je dan, zwanger en wel. misschien zelfs al met een kindje!

in vaak een veel te klein huis of opvang, zelfs helemaal geen huis en slaap je snachts in een opvang en overdag op straat...!

herken je jezelf hierin? of heb je om een andere reden urgentie nodig?

er is een hyve aangemaakt hiervoor en hoe meer leden we hebben hoe meer nederland eraan toe moet geven dat dit niet langer kan zo, we zijn een rijk land waar hulpinstanties niet eens "helpen"!

http://urgentie.hyves.nl

Zie jullie daar!

2. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Volgens mij zijn er heel veel vrouwen en gezinnen met kinderen die geen onderdak hebben. Volgens mij ligt daar, onder anderen, ook het probleem. Als alle mensen die in deze situatie zouden zitten urgentie zouden krijgen (en dat zijn er echt heel veel). Dan komen de mensen bij wie niets aan de hand is, helemaal nooit meer aan een huis.
    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen groot probleem is. Maar urgentie, omdat er kinderen bij betrokken zijn is volgens mij gewoon niet haalbaar.

Heel veel succes met het vinden van een woning!

Deel Deze Pagina