Heeelp wel of geen ei sprong???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ylona, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben vorige maand na een periode van twee jaar en in augustus een opgewekte bloeding(geen eisprong op gewekt) weer ongesteld geworden en prompt na een cyclus van 23 dagen weer nu is mijn vraag menstueer je daadwerkelijk alleen als je een ei sprong hebt gehad of kunnen en ook gewoon bloedingen zijn?

Is er iemand die dit weet want nu dit twee keer zo spontaan is gebeurt ben ik wel heel onzeker

Na twee jaar strijden waar in helaas nog maar weinig artsen echt wat voor mijnhebben kunne betekenen zou dit een wonder zijn asl het zo door gaat, want ergens heb ik mijn droom op een kindje als een beetje naast me neergelegt omdat het afvallen helaas niet wil!

Het is net of ik sinds enkele maanden ook meer rust heb gevonden in het feit dat ik misschien nooit een eigen kindje vast zou kunnen houden en nu dit is voo rmij al een wonder opzich!!

groetje
    Ylona

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Een menstruatie wil niet zeggen dat je een eisprong hebt gehad.Je kan ook menstrueren zonder eisprong.Om er achter te komen of je een eisprong hebt kun je het beste tempraturen.
    Maar ik lees dat je pas 20 bent dus nog jong genoeg,zou de moed niet opgeven hoor!
    Wat heeft de arts dan tegen je gezegt?

3. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Hoihoi,

Nou de arts heeft me verteld dat ik pas terug mag komen voor hormoon behandeling... als ik dus onder de honderd kilo ben... maar de dietistes hebben het al opgegeven hoe strikt ik me ook aaneen dieet beweginsprogramma of shakes hou het gaat er neit af!

verder vind ik het jammer dat je over mijn leeftijd begint al hoewel ik het wel kan begrijpen!
    Maar door een bindweefsel aan doening achten ze het iet verstandig na mijn 30ste nog een zwangerschap aan te gaan daarbij zou de vader van een kindje dit niet willen omdat hij een stuk ouder is dan ik en we hebben het goed voor elkaar beide een baan een leuk huis.....
    En vooral veel liefde!

grtjes

Deel Deze Pagina