Lief dat je het vraagt! Nog steeds bloedverlies maar geen echte stolsels of iets verloren. Krampen komen en gaan..
Wat jammer dat het nog niet gelukt is. Al vind ik het wel positief dat je bloed en je krampen hebt, je lichaam heeft in ieder geval ontdekt dat het niet goed is. Hopelijk is het nu snel voorbij voor je.
Ik reageerde net ook in ander topic. Ik had natuurlijk medicatie maar nadat ik alles kwijt was gisteren nauwelijks bloed meer gehad met 2e en 3e keer medicatie. Denk dat het bij mij klaar is. Gynaecoloog zei tegen mij dat als het blijft bloeden er miss nog wat weefsel zit. Ik zou het even in de gaten houden
Hoe is het nu, nog steeds bloedverlies? Bij mij was het, nadat ik woensdagavond nog wat had verloren, snel minder geworden met bloedverlies. Nu is het bij mij al bijna helemaal gestopt.
Ik zie nu pas deze berichten. Je was de enige in het topic 'morgen eerste echo' die niet meer gereageerd had. Ik begrijp nu waarom. Heel veel sterkte meid!
Dankjewel! Gisteren het vruchtje verloren.. Nu het nieuwe jaar vieren, er gaat nog zoveel moois komen!
Lief dat je het vraagt! Goed gelukkig! Ben wel benieuwd wanneer in weer ongesteld ga worden, Is inmiddels al 3 maanden geleden.