Tja en nu?? Ovutest gelijk of reactie op hcg

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jennifer2106, Feb 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

Jul 20, 2012
    1,292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hoi als je hcg op 1 staat krijg je geen streep meer sommige testen gaan vanaf 25 misschien da nie alles eruit is gegaan of verwijdert ik heb dat ook gehad ik was al na dokter gegaan ik vind jou test voor hcg 1 waarde te donker

Ga na dokter voor zekerheid

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Idd. Maar soms lees je zulke horror verhalen. Die van mij loopt ook gerust uit als het nodig is. Hij zegt dan altijd. Ik neem m'n tijd VOO iedereen en soms is dat wat langer maar dat doe ik indien nodig voor iedereen dus als men geen berip heeft gaan ze lekker naar een andere HA. Die van mij is ook iets ouder al en heeft geen assistente. Zo fijn dat directe contact. Het zijn ook vaak assistentes die zo irritant zijn. Gelukkig geen last van.

Laat je morgen wel even weten wat hij zegt.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Assistentes zijn hier ook super! En erg medelevend.

Zeker laten weten.....!

@ nurrie di hcg waarde ging over mij hè;)

4. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik weet niet wat mijn hcg is. Heb nog geen bloed laten prikken. Ga morgen bellen met de HA. Wil het wel graag weten. Want ik ben schoon maar heb duidelijk veel hcg nog.

Bedankt voor je berichtje:)

5. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooh das wel fijn idd. Dan heb jij dubbelop geluk.

Laat je zeker weten. En idd die hcg op 1 is van jou. Dan mag je test er niet zo als die van mij uitzien:p

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha idd...die van mij was al licht op de ovu maar mijn ei kwam er al aan. Wist ook niet hoe lang het hcg al op 1 stond;)
    Zwschapstest was trouwens al neg;)Toch even fijn om te zien zodat je naderhand niet gaat twijfelen weer;)

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    #27 Mama Larissa, Feb 17, 2013
    Last edited: Feb 17, 2013
    :$Hier 25 januari curetrage gehad na MA. Zondag 3 februari had ik een knal ovu test van hcg nog. Woensdag 6 februari was mijn hcg bloed waarde 39, dus ook nog posi op 2v5 test. Ovu werd elke dag lichter en toen ineens was er weer een knal streep. Aan mijn temp en pijn kon ik afleiden dat mijn ei toen is geweest op 11 februari. Dat kan dus wel als je nog hcg in je bloed hebt. Volgens mijn gyn kun je weer eisprong hebben als je hcg onder de 100 is. Inmiddels zijn mijn ovu testen wit, maar nog steeds een heeeeeel licht streepje op de 2v5. Kan wel even duren voordat je op 0 staat, ook al ben je helemaal schoon.. Succes!

8. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lov. Duidelijkheid daar houden wij van ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

10. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jij ook al de ellende van een ma mee moeten maken. Wat klote zeg. Het valt me op dat het erg vaak gebeurt helaas. :(
    Wel fijn dat je ei redelijk snel weer kwam. Duimen dat het meteen weer raak is.
    Goed om te weten dat je een ei kunt krijgen bij een hcg waarde onder de 100. Weer wat geleerd.
    Ik duim voor je.

Succes meis

11. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Nu nog een mooie duidelijke zw test voor je over een week of 2. Gun het je zo. Je hebt alweer lang genoeg moeten wachten op je ei.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou maak er maar 1 week van:D
    Lief meid.....ik hoop dat jij ook weer snel verder kunt en je dit kan aflsuiten;)

13. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat is nog beter. Ik duim voor je. :)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!

15. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    lieverd ik had bij beide miskramen ook als advies gekregen zolang de HCG er niet uit is en dus de ZW testen pos zijn, niet te vertrouwen op de ovu testen. klinkt hard en ben in andere topic uitgebreider geweest, maar blijf toch bij vrijen eerste tijd op de gok, en als je je kansen wil vergrote zo veel mogelijk...je hoofd zal er niet naar staan hoor maar miss is het veel moeilijker als je steeds moet twijfelen en onzeker zijn of je ei heb en weer teleurgesteld als je dan toch niet zwanger blijkt eind van de maand.....ik zou je echt als advies geven laat het even rusten, doe wat JIJ wil, sex of geen sex en als je HCG eruit is dan weer beetje beginnen met rekenen.

spreek je verder elders, maar wou even bij je kijken. sorry als ik bot overkomt, maar dat bedoel ik niet zo xxx

hele dikke knuf en hoop zo dat je snel weer wat duidelijkheid krijgt, want snap echt dat je verder wil, echt meid xxx

16. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik weet dat je het niet bot bedoeld lieverd.
    Ik voel me weer redelijk goed en we gaan gewoon weer verder. Zal best af en toe nog moeilijke momenten krijgen maa ben nu weer positief.

M'n ovutesten en zw testen worden lichter nu dus dat gaat de goede kant op. Ik temperatuur ook dus ik zal wel zien of er een ei komt of niet.

Vrijen doen we nu gewoon om de twee dagen ofzo. Net hoe we zin hebben. Als het niet meteen weer lukt dan volgende maand misschien wel weer. We gaan het zien.

Xxx

@lov. De ha heeft bijscholing helaas. Bel hem woensdag als ie er weer is maar m'n testen worden al lichter:)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

fijn dat ze lichter worden!

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    heel fijn idd dat ze lichter worden, gaat de goede kant op, knuff

19. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ben erg blij. Hoe stom dat ook klinkt. :). Nu straks weer hopen op knal ovutest en zw test.

20. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo blij de cb geeft geen smiley meer Nu mag ie snel wel weer een smiley geven gewoon voor m'n ei. :D

Share This Page